اخبار داغ

سکوت سرطانی در برابر یک جنایت؛

جامعه، عزادار و سلبریتی‌ها همچنان چسب بر دهان

جامعه، عزادار و سلبریتی‌ها همچنان چسب بر دهان
در حالی که جامعه از ترور دانشمند هسته ای کشورمان عزادار است، جماعتی که به آن ها سلبریتی می گویند سکوت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، پدیده سلبریتی از زمان گسترش رسانه های جمعی ظهور پیدا کرد. سلبریتی که به افراد مشهور در زمینه هایی مثل بازیگری، خوانندگی و … گفته می شود کسی است که در میان مردم چهره ای شناخته شده است.

در ایران گاهی دیده می شود که سلبریتی ها در هر زمینه ای اظهار نظر می کنند. از سیاست گرفته تا فرهنگ و اجتماع و … . در موضوعاتی که ربطی به حرفه آن ها ندارد و به عبارت دیگری از تخصص آن ها به دور است.

این اظهار نظرها گاهی رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و در زمینه هایی که حتی با منافع کشور هم در تضاد است مطرح می شود. در این میان زمانی که شرایطی به وجود می آید که این سلبریتی ها بایستی هماهنگ با مردم اظهار نظر کنند در اقدامی عجیب بر خلاف فضای عمومی کشور سکوت می کنند.

سکوت در برابر ترور

در طی روزهای اخیر اقدام شنیع و به دور از انسانیت رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته ای کشورمان دکتر "شهید فخری زاده" موجب شد تا واکنش های گسترده ای در کشور علیه این ترور صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد،,
,
,
,
,
,
, سکوت در برابر ترور, سکوت در برابر ترور,
,
,

مردم که از این جنایت خشمگین بودند، در فضای مجازی به صورت گسترده این اقدام را محکوم کردند و خواستار پیگیری و حتی انتقام شدند. سلبریتی ها اما باز هم این بار سکوت را بر هر اظهار نظری ترجیح دادند.

,

, ,

زمانی که در داخل کشور یک هموطن و یک دانشمند کشور که خدمات فراوانی را به مردم و وطنش داشته ترور می شود و مشخص است که تروریست ها و دولت های تروریستی دست به این جنایت زده اند، این جماعت سلبریتی بدون در نظر گرفتن نظر مردم، سکوت پیشه کردند و قفل در دهان خود زده اند.

لزوم روشنگری در خصوص واکنش های سلبریتی ها

جماعتی که در هر زمینه ای بی ارتباطی به فعالیت خود سخن می گویند اما در خصوص اقدام اخیر یعنی ترور دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان سخنی نگفته و حتی آن را محکوم نکردند، بایستی دلیل این مواضع خود را روشن کنند؛ البته این خواسته زیادی از آنان است!

,
,
, لزوم روشنگری در خصوص واکنش های سلبریتی ها, لزوم روشنگری در خصوص واکنش های سلبریتی ها,
,
,

لازم است تا رسانه ها این وظیفه را بر عهده بگیرند تا مشخص شود کدام فرد که به او سلبریتی گفته می شود منافع کشور و مردمش را در نظر می گیرد و کدام یک نه!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه