اخبار داغ

آسمانی‌شدن فخر صنعت هسته‌ای ایران؛

شهادت در مسیر دانش هسته‌ای/ نخبگانی که قله‌های علمی را فتح کردند

شهادت در مسیر دانش هسته‌ای/ نخبگانی که قله‌های علمی را فتح کردند
ترور دانشمندان هسته ای ایران نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در برابر ملتی است که با تقدیم جان خویش از آرمان ها و اهداف بزرگ خود صیانت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، هفتم آذرماه بود که خبری تلخ ملت ایران را داغدار کرد، شهید محسن فخری زاده عصر روز جمعه در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید، شهید فخری زاده یکی از دانشمندان هسته ای ایران بود که در راه مجاهدت علمی در این مسیر جان خود را تقدیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، دشمن پروژه ترور را در دستور کار قرار داده و بر این تصور است که با ترور نخبگان و شخصیت ها می تواند در مسیر پیشرفت و سربلندی ایران خللی وارد کند.

,

در طول این سالها ایران با جهش چشمگیری قله های علم و دانش را طی کرده و هر روز در بخش های مختلف بر سکوی اقتدار و سربلندی ایستاده است و نشان داده با استقلال و امنیت همچنان در مسیر پیشرفت به حرکت خود ادامه می دهد.

,

موفقیت های علمی ایران، تیری بر قلب دشمن

, موفقیت های علمی ایران، تیری بر قلب دشمن, موفقیت های علمی ایران، تیری بر قلب دشمن,

روحیه جهادی در بخش های مختلف سبب شده تا جوانان این مرز و بوم بدون هیچ خستگی برای سربلندی ایران گام بردارند، جوانانی که در مسیر علمی تاکنون در دنیا موفقیت های بیشماری را کسب کرده اند و همه این پیشرفت ها دشمن را نگران و هراسان کرده است.

,

دشمن در هر جایی که احساس ناتوانی و هراس کند، دست به ترور می زند، وقتی ترور دانشمندان هسته ای در دستور کار دشمن قرار می گیرد نشان از موفقیت ایران در بحث هسته ای است و می خواهند با این اقدامات کوردلانه در جهش علمی کشور، خللی وارد نمایند در حالی که نه تنها مشکلی در این راستا وارد نمی شود بلکه نخبگان بیشتری پا جای پای همین شهدا گذاشته و برای فتح قله های علمی تلاش می کنند.

,

ایران در عرصه هسته ای سالهاست با تلاش و پشتکار به موفقیت های زیادی دست یافته، موفقیت هایی که هر کدام تیری بر قلب دشمن فرو برده و دشمن برای متوقف کردن و ایجاد مشکل به هر کاری دست می زند به طوری که در برجام دشمن تلاش داشت تا در بحث هسته ای بتواند ضربه خود را وارد کند.

,

خون دانشمندان هسته ای نخبگان بیشتری را پرورش می دهد  

, خون دانشمندان هسته ای نخبگان بیشتری را پرورش می دهد  , خون دانشمندان هسته ای نخبگان بیشتری را پرورش می دهد  ,

در مذاکرات غربیها بر کاهش فعالیت در عرصه هسته ای تاکید فراوانی داشتند اما چرخ فعالیت های هسته ای کند نشد و امروز در این عرصه با جهشی مضاعف پیش می رود.

,

پیشرفت های شگفت انگیز در بحث هسته ای سبب شد تا دشمن همه تمرکز خود را در بحث موشکی و هسته ای قرار دهد و امروز با ترور دانشمند ایرانی می خواهد در این راه خللی ایجاد کند در حالی که هر قطره خون شهدای هسته ای، راه را برای نخبگان بیشتری باز می کند تا در همین عرصه گام بردارند.

,

مسعود علی محمدی اولین شهید ترور کشور بود که در دی ماه سال ۸۸ به شهادت رسید، شهید احمدی روشن، شهریاری , رضایی نژاد تاکنون در این مسیر علم و دانش هسته ای به شهادت رسیده اند و هفتم آذر ماه نیز شهید فخری زاده به جمع شهدای هسته ای پیوست.

,

نمایان شدن چهره پلید استکبار

, نمایان شدن چهره پلید استکبار, نمایان شدن چهره پلید استکبار,

روحیه شهادت طلبی در این کشور هر روز پررنگ تر می شود، با ریختن خون همین شهدا مسیر برای پیشرفت های علمی باز می شود و چهره خبیث و شیطانی استکبار هر روز بیشتر نمایان می شود.

,

شهید فخری زاده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای بود که با تشکیل واحد تحقیقات ویژه اتمی،  شهید فخری زاده از همان ابتدا در این مرکز فعالیت خود را آغاز کرد.

,

امیر حاتمی وزیر دفاع اظهار داشت: شهید فخری زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی کشور بودند که در این سالها تلاش های زیادی در عرصه علمی انجام دادند.

,

پای درس شهید فخری زاده

, پای درس شهید فخری زاده, پای درس شهید فخری زاده,

وی افزود: شهید فخری زاده شاگردان بسیاری را تربیت کرده و پرورش دادند و فعالیت‌های وی در حوزه دفاعی، کارهای بسیار بزرگ و پرثمری است.

,

وزیر دفاع با بیان اینکه شهید فخری زاده در صحنه مبارزه با کرونا از پیشگامان بود، عنوان کرد: آماده کردن کیت تشخیص کرونا به دست مجموعه تحت مدیریت این دانشمند هسته ای در وزارت دفاع ساخته شد.

,

همایون رهبران کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ترور پروژه ای است که دشمن سالهاست در مقاطع مختلف انجام می دهد و تلاش می کند تا با این ترور به اهداف خود برسند.

,

گام محکم در مسیر علم و دانش

, گام محکم در مسیر علم و دانش, گام محکم در مسیر علم و دانش,

وی افزود: شهید فخری زاده یکی از دانشمندان علمی کشور بود که که دشمن با این اقدام تلاش دارد در مسیر پیشرفت مانع ایجاد کند و امروز دشمن قله علمی کشور را نشانه گرفته در حالی هر روز نخبگان و جوانان در مسیر علمی حرکت می کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن در هر جایی که احساس ترس کند، ترور را در دستور کار قرار می دهد و تلاش می کند تا با این اقدامات جهش علمی را متوقف کند.

,

رهبران عنوان کرد: شهدایی همچون شهید فخری زاده و شهید سلیمانی نه تنها حیاتشان مایه برکت بود بلکه شهادتشان نیز مایه برکت است و با این اقدام دشمن ملت ایران و جوانان مصمم تر از همیشه در این راه قدم برمی دارند.

,

هراس دشمن از قدرت موشکی ایران

, هراس دشمن از قدرت موشکی ایران, هراس دشمن از قدرت موشکی ایران,

وی بیان کرد: این اقدام دشمن چهره پلیدشان را بیشتر به دنیا نشان داد که ترس دشمن امروز از موشک ها و عرصه هسته ای است که اینگونه آنها را هراسان کرده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به موضوع مذاکره و چشم امید عده ای به دشمن گفت: دشمن در این سالها جنایت های زیادی انجام داده و متاسفانه عده ای تلاش می کنند تا اقتصاد را به مذاکرات گره بزنند در حالی که کشور ما ظرفیت های زیادی دارد و با تکیه بر توان داخلی می توان مشکلات را حل کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه