اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دانشمند هسته‌ای ایران سال‌ها زیر ذره بین دشمن بوده است/ فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه وجود ندارد

دانشمند هسته‌ای ایران سال‌ها زیر ذره بین دشمن بوده است/ فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه وجود ندارد
طوبی ولی پور با بیان اینکه قرار دادن زیر ذره بین، ترور و شهادت شهید فخری زاده به وضوح جایگاه والا و ارزشمند این فرد را نشان می دهد، گفت: دشمن سال هاست که برای نابودی این شخص نقشه کشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طوبی ولی پور، کارشناس مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه های استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه شهید فخری زاده جزو پنج دانشمند نخست در لیست 500 نفر از قدرتمند ترین افراد جهان جای دارد، گفت: ایشان دانشمند ارشد وزارت دفاع بودند که از دیدگاه غربی ها،  پدر برنامه هسته ای ایران محسوب می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

ولی پور گفت: دشمن تاکنون بارها نقشه ترور این شهید را کشیده بود، اما شکست خورده بود، این شهید در لیست تحریم دشمن قرار گرفت و چندین بار سران کشورهای غربی و کسانی که دغدغه کشتار و ترور در سر دارند نامش را به زبان آورده بودند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: دشمن گمان دارد با این ترورها و شهادت ها می تواند دو مولفه پیشرفت و قوی شدن  کشور را از بین ببرند بنابراین سردار سلیمانی را ترور می کند تا قدرت ایران را تضعیف کنند و دانشمندان هسته را ترور می کند تا پیشرفت ایران را از بین ببرند.

,

ولی پور با اشاره به اینکه هدف دشمن پیشگیری از پیشرفت علمی و هسته ای ایران است، ادامه داد: امروز باید تلاش شود که دانشمندان انگشت شمار نباشند که دشمن تلاش کند آن را از بین ببرد، باید جامعه علمی دانشمندان بیشتری را تربیت کندکه دشمن اجازه ترور را نداشته باشد.

,

مدرس دانشگاه های خراسان شمالی گفت: متاسفانه گروهی از هم وطنانمان با وجود اینکه دشمن به صورت علنی خباثت و دشمنی اش را نشان داده است، همچنان منتظر تغییر وضعیت کشور متاثر از تغییر ریاست جمهوری جدید آمریکا هستند، درحالی که هیچ فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه وجود ندارد.

,

ولی پور اضافه کرد: بسیاری از رئیس جمهورها در آمریکا دم از مذاکره با ایران زده بودند اما وقتی وارد عرصه کار شدند همه چیز را فراموش کردند و فقط برای فریب مردم شعار دادند.

,

وی افزود: کسانی که امید به مذاکره بسته اند یا علم کافی ندارند، یا اینکه از این قضایای ترور خوشحال هستند و در لشکر نفوذ قرار دارند در غیر اینصورت محال است یک انسان آگاه با این رفتارهایی که از دشمن می بیند، مجدد به فکر و امید به آنها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه