اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ری:

اسناد تک برگ 56 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ری اخذ شد

اسناد تک برگ 56 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ری اخذ شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ری از اخذ اسناد تک برگ کاداستری برای بیش از 56 هزار هکتار اراضی ملی و دولتی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ضیاء نصرتی با اعلام این خبر به برخی مزایای اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای اراضی ملی اشاره کرد و افزود: با صدور اسناد مالکیت کاداستری در قالب طرح کاداستر که از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است علاوه بر پاسخگویی سریع به مراجعان و بر طرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، از وقوع پدیده زمین خواری، جعل اسناد و سوء استفاده های احتمالی از این اراضی جلوگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این مسئول منابع طبیعی شهرستان ری عرصه های ملی این شهرستان را حدود 219 هزار هکتار اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون تثبیت مالکیت و صدور اسناد دفترچه ای برای حدود 85 درصد از اراضی ملی این شهرستان صادر شده است اما در راستای قانون جامع کاداستر تمامی اراضی ملی چه اراضی که تاکنون تثبیت مالکیت بر روی آنها انجام نشده و چه اراضی که دارای اسناد دفترچه ای هستند باید زیر پوشش طرح کاداستر قرار گرفته و دارای اسناد تک برگ شوند.

,
,


نصرتی یادآور شد: با تعامل خوب موجود بین منابع طبیعی و حوزه های ثبتی شهرستان ری، صدور اسناد تک برگ برای مابقی اراضی ملی و دولتی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

,
,


گفتنی است شهرستان ری دارای حدود 150هزار هکتار مرتع و حدود 50هزار هکتار اراضی با قابلیت اجرای پروژه های بیابان زدایی است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه