اخبار داغ

در گفت و گو با یک کارشناس سیاسی عنوان کرد؛

ترور شهید فخری‌زاده نشانه اوج ضعف و استیصال دشمنان/اسراییل و آمریکا باید در مجامع بین‌المللی رسوا و محاکمه شوند

ترور شهید فخری‌زاده نشانه اوج ضعف و استیصال دشمنان/اسراییل و آمریکا باید در مجامع بین‌المللی رسوا و محاکمه شوند
یعقوب کریمی گفت: ترور شهید فخری زاده نشانه اوج ضعف و استیصال دشمنان است وقتی دشمن دست به چنین اقدام جنایت کارانه ای می زند این بدین معنی است که در هیچ جا نتوانسته به کشور ما ضربه بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب کریمی کارشناس سیاسی شهرستان زاهدان در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: سیاستی که غربی ها علیه ما دارند خصومت آشکار است، شهادت دانشمند بزرگ هسته ای کشور و سردار شهید سلیمان با هدف کور کردن نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است اما کشور ما روز به روز به پیشرفت های بیشتری دست پیدا می کند.

وی افزود: اقداماتی که دشنان طی یک سال اخیر علیه کشور ما انجام دادند همانند ترورهای اوایل انقلاب و شهادت شخصیت های بزرگ کشور است و فکر می کنند با این کار امید ملت ایران را ناامید می کنند اما شهادت شهیدفخری زاده همانند سردار شهید سلیمانی، ملت ما روز به روز را بیدارتر می کند .

وی خاطرنشان کرد: شهادت این دانشمند فرهیخته سبب بیداری و هوشیاری مردم شد چراکه در شرایط سخت کنونی و اعمال تحریم ها مردم پی بردند چه شخصیت های بزرگی شبانه روز به دنبال پیشرفت کشور هستند بنابراین این سبب انگیزه بیشتر مردم برای ایستادگی در مقابل حیله دشمنان خواهد شد.

کریمی تاکید کرد: ترور شهید فخری زاده نشانه اوج ضعف و استیصال دشمنان است وقتی دشمن دست به چنین اقدام جنایت کارانه ای می زند این بدین معنی است که در هیچ جا نتوانسته به کشور ما ضربه بزند و ترور ناجوانمردانه تنها راه دشمن برای مقابله با ملت ایران است و این شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: این ترورهای ناجوانمردانه هرگز نمی تواند جلوی پیشرفت های کشور را بگیرد اگر دیروز یک فخری زاده داشتیم اکنون با این اقدام دشمن اراده جوانان نخبه ما در رسیدن به قله های پیشرفت چندین برابر شده است و به قول سردار سلیمانی ما ملت امام حسین هستیم و زیر بار ذلت نمی رویم و تا آخر پشت سر رهبرمان ایستاده ایم.

وی عنوان کرد: دولتمردان هرگونه مسامحه و مذاکره با دشمنان را فراموش کنند و عاملین این جنایات را به سزای اعمال ننگین شان برسانندریشه این اقدامات آمریکا و اسراییل است و باید از طریق سازمان های بین المللی پیگیر رسیدگی به این موضوع شوند و بدون شک انتقام خون این شهیدان به دست سربازان انقلاب اسلامی گرفته خواهد شد.

مدرس دانشگاه فرهنگیان گفت: ما می توانیم با مدیریتی جهادی کشور را اداره کنیم و همانند سال های نخست انقلاب محکم و استوار پشت آرمان های انقلاب بایستیم و دولت نیز نباید در مقابل این اقدامات کوتاه بیاید و مذاکره با دشمنان همانند گذشته سودی ندارد، اسراییل و آمریکا باید به عنوان عاملین این جنایت رسوا و محاکمه شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه