اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز:

فروش انسولین به بیماران دیابتی البرز در گرو ارائه کارت ملی است/ واردات 100 درصدی ما را ناچار به سهمیه بندی کرد

فروش انسولین به بیماران دیابتی البرز در گرو ارائه کارت ملی است/ واردات 100 درصدی ما را ناچار به سهمیه بندی کرد
کیومرث پور رستمی گفت: با توجه به اینکه انسولین صد در صد وارداتی است ناچار به در پیش گرفتن روند سهمیه بندی و ارائه کارت ملی برای خرید این دارو توسط بیماران هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز یکشنبه با اشاره به اینکه لیست ۴۰ داروخانه منتخب دارای انسولین در سایت استان درج شده و بیماران می توانند داروی خود را از این ماکز خریداری کنند، در جمع خبرنگاران، گفت: البته دسترسی آسان به این دارو هنوز در البرز ایجاد نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
کیومرث پور رستمی به گلایه شهروندان از وضعیت موجود و سهمیه بندی انسولین بر اساس تعداد بیماران دیابتی استان البرز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این دارو صد در صد وارداتی است ناچار به در پیش گرفتن این روند برای تامین انسولین هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد بیماران انسولینی البرز دارای پرونده پزشکی هستند، اظهار داشت: بیماران می توانند با ارائه کارت ملی، این دارو را از داروخانه های استان تهیه کنند، البته انسولین با نرخ دولتی عرضه می شود و بیماران مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
,
 
,
پور رستمی تصریح کرد: شهروندان البرز در صورت مشاهده فروش انسولین با قیمت آزاد 35 تا 40 هزار تومان، می توانند این تخلف را گزارش کنند، همچنین با توجه به اینکه این دارو بر اساس تعداد بیماران البرز در داروخانه ها توزیع می شوند امکان فروش آن به افراد غیر ساکن در البرز وجود ندارد.
,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه ارائه کارت ملی به داروخانه شرط فروش انسولین به بیماران است، تصریح کرد: البته در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین انسولین‌ های ویال در استان نداریم و این نوع انسولین به وفور قابل عرضه است.
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه