اخبار داغ

ائتلاف۱۴ فوریه بحرین: ترور دانشمند صنعت دفاعی ایران بزدلانه بود

ائتلاف۱۴ فوریه بحرین: ترور دانشمند صنعت دفاعی ایران بزدلانه بود
ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران، آن را اقدامی بزدلانه خواند که اثر انگشت محور شرارت در آن کاملا نمایان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیانیه باتسلیت شهادت این دانشمند خدوم به ملت و رهبری جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از اقدامات متقابل جمهوری اسلامی ایران در برابر آمرین و مجریان این اقدام تروریستی را اعلام نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه این بیانیه آمده است :
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
اتاق فکر سیاه تروریست های جنایت کار و محور شرارت که در توهم  ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و پیروزی وهم آلود خود به سر می برند ، به وسیله دست نشانده های کوچک خود  دست به جنایتی  تازه زدند و (( دکتر محسن فخری زاده ))  رییس سازمان پژوهش ها و نوآوری  در وزارت دفاع ایران را  روز جمعه ۷ آذر در منطقه آبسرد دماوند در شمال پایتخت جمهوری اسلامی ایران به شهادت رساندند.
,
این جنبش ، اقدام تروریستی صهیونیزم جهانی را به شدت محکوم کرده و تاکید می کنیم جبهه  مقاومت روز به روز افزایش خواهد یافت و رهبر عظیم الشان و بزرگ مقاومت امام ( سید علی خامنه ای) در برابر ایادی جنایت کاری که عزت ، شرف و کرامت امت اسلامی را هدف قرار داده اند بیش از پیش ایستادگی خواهند نمود .
,
ما به عنوان ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه ، به نام خود و از طرف ملت آزاده بحرین ، خالصانه ترین مراتب تسلیت و هم دردی خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام سید علی خامنه ای ( دام ظله العالی ) و تمامی مسوولین کشوری و لشکری در جمهوری اسلامی و مردم شهید پرور ایران اسلامی به خاطر شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده  تبریک و تسلیت عرض می نماییم . بی شک این شهید سعید که تاریخ پر افتخاری از مبارزه و مقاومت و شرف را رقم زده ، نامش جاودانه خواهد ماند  . بار دیگر حمایت مطلق خود را از تمامی  اقدامات و پاسخ های  دشمن شکن پیش روی جمهوری اسلامی در برابر آمرین و مجریان این اقدام تروریستی اعلام می نماییم و تا هر کجا از آن پشتیبانی می کنیم .
,
 
,
از خداوند متعال برای آن این دانشمند هسته ای برجسته رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان  و امام خامنه ای عزیز و ملت شریف ایران و خاندان مکرم شهید و دوستداران او صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم .
,
 
,
شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه
,
جمعه ۷ آذر ماه ۱۳۹۹ / ۲۷ نوامبر ۲۰۲۰
,
منامه - بحرین اشغال شده .
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه