اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

مغزهای متعهد و مبتکر را در خوش خیالی مذاکره از ما می‌گیرند/تحریک و آگاه کردن دشمن، با ساخت و پخش سریال "خانه امن"!

مغزهای متعهد و مبتکر را در خوش خیالی مذاکره از ما می‌گیرند/تحریک و آگاه کردن دشمن، با ساخت و پخش سریال "خانه امن"!
هوشنگ نادری با بیان اینکه در حالی که در خوش‌خیالی محض مذاکره نشسته‌ و دلمان خوش است که ترامپ بی‌نزاکت به زباله‌دان تاریخ پیوسته و بایدن جنتلمن روی کار آمده، گفت: دشمن مطابق نظریه عملیات پیش‌دستانه قبل از امکان فرصت مذاکره، مغزهای متعهد و مبتکری را که این توانمندی‌ها را تولید کرده‌اند را از ما می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ نادری، کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به شهادت شهید محسن فخری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در این شرایط حساس و پیچیده کشور و منطقه، دستگاه دیپلماسی ما همه اولویت‌ها و مسائل پیشرو را رها کرده و علی‌رغم تذکرات رهبری در مورد بی‌نتیجه بودن مذاکره مجدد با غرب، دم از مذاکره می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برخی از بایدن یک فرشته نجات ساخته‌اند!

, برخی از بایدن یک فرشته نجات ساخته‌اند!, برخی از بایدن یک فرشته نجات ساخته‌اند!,

وی با بیان اینکه برخی از بایدن یک جنتلمن و فرشته نجات ساخته‌اند، گفت: در زمان اوباما هم مذاکره دستاوردی عملی که عبارت بود از لغو بالمره تحریم‌ها نداشت، و معلوم نیست چرا با وجود این تجربه تلخ متأسفانه باز هم از مذاکره یک اولویت غیر اساسی می‌سازند!

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جریان انقلاب باید مسئله بی‌نتیجه ماندن مذاکره را واکاوی و بررسی کنند که متأسفانه در سکوت خبری است، افزود: اگر فعالین در عرصه‌های مختلف حقیقت مذاکره با غرب و دستاوردهای پوشالی آن را بازخوانی و مطالبات حقه جامعه را از مذاکرات یادآور می‌شدند، دستگاه دیپلماسی موظف به پاسخگویی شده بود و امروز جرات نمی‌کردند تا با وجود این همه تولید سرافکندگی از در امکان مذاکره مجدد وارد شوند و ذهن جامعه را به سمت اولویت‌هایی غیرواقعی متمایل کنند.

,

سریال‌سازی نیروهای امنیتی تاکتیک ها را لو داده

, سریال‌سازی نیروهای امنیتی تاکتیک ها را لو داده, سریال‌سازی نیروهای امنیتی تاکتیک ها را لو داده,

وی ادامه داد: تأسف دیگر این است که نیروهای امنیتی ما به دنبال فیلم و سریال‌سازی افتاده‌اند و یک سری از تکنیک‌های امنیتی را ناخودآگاه لو می‌دهند.

,

نادری با بیان اینکه ارزش نیروهای امنیتی به این است که کاملا” در پشت پرده باشند، به گونه ای که امام راحل هم به آنان لقب سربازان گمنام امام زمان(عج) داده بود، افزود: متأسفانه با ساخت چنین سریال‌هایی از جمله “خانه امن” دست خود را تا حدودی برای دشمن رو می‌کنند و دشمن همه این فیلم ها را شبیه‌سازی می کند.

,

انتقاد از ساخت “خانه امن” که موجب تحریک دشمن شده

, انتقاد از ساخت “خانه امن” که موجب تحریک دشمن شده, انتقاد از ساخت “خانه امن” که موجب تحریک دشمن شده,

وی با انتقاد از ساخت و پخش سریال “خانه امن” گفت: دشمن را نه تنها با ساخت این نوع فیلم ها از تکینک‌ها آگاه کرده‌ایم بلکه موجب تحریک آنان هم ‌شده‌ایم، این درحالی است که تصورمان این است کار درست و عملیات روانی انجام دادیم.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یکی از مباحثی که می تواند دشمن را تحریک کند، نمایش تاکتیک‌ها برای ایجاد امنیت در کشور است.

,

وی در ادامه افزود: متأسفانه با تلویح دولت با تفنگ و دولت بی‌تفنگ چیدمان دولت تدبیر و امید در وزارتخانه‌ها به گونه ای است که حضور نیروهای نظامی را کمرنگ و بلکه بیرنگ کند و همین اتفاق هم افتاد، و این درحالی است که طراز افق دید این نیروها، طراز انقلاب اسلامی بوده و بر اساس محوریت آن خروجی می‌گیرند، بنابراین افق دید در این طراز قرار می‌گیرد، در نتیجه این نوع اولویت بندی ضرورتا در درون کشور هم امنیت اتفاق می افتد.

,

کم توجهی‌ها از به امثال شهید فخری‌زاده‌ها موجب موفقیت در عملیات ترور می‌شود

, کم توجهی‌ها از به امثال شهید فخری‌زاده‌ها موجب موفقیت در عملیات ترور می‌شود, کم توجهی‌ها از به امثال شهید فخری‌زاده‌ها موجب موفقیت در عملیات ترور می‌شود,

نادری با اشاره به اینکه وقتی افق دید محدود به چالش‌های بروکراتیک درون سیستمی شده و از اولویت‌های انقلاب اسلامی غفلت صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بطور طبیعی وجود افرادی مانند شهید فخری زاده کم اهمیت تلقی شده و همین کم توجهی‌ها موجب موفقیت عملیات‌های ترور را بدنبال دارد.

,

وی با بیان اینکه وقتی در مذاکرات قبلی، توان هسته‌ای را عملا” ناکارآمد کردیم و دشمن به دنبال گنجاندن محدودیت‌های موشکی و توان منطقه ای جمهوری اسلامی است، افزود: با تکرار ترجیع بند مذاکره از سوی دولتمردان ما، دشمن ترغیب می‌شود که می‌تواند این قبیل خواسته‌ها را در مذاکرات احتمالی آتی از دستگاه دیپلماسی ما مطالبه کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دیگر حضور افرادی که برای ایران اسلامی توان هسته ای و موشکی تولید کرده‌ و در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی امکان فعالیت ایجاد کرده‌اند، کدام محل از اعراب را خواهد داشت!

,

از داشته‌هایمان غفلت می کنیم

, از داشته‌هایمان غفلت می کنیم, از داشته‌هایمان غفلت می کنیم,

وی افزود: دشمن مطابق نظریه عملیات پیش‌دستانه قبل از امکان فرصت مذاکره، مغزهای متعهد و مبتکری را که این توانمندی‌ها را تولید کرده‌اند را از ما می‌گیرد، در حالی که در خوش‌خیالی محض مذاکره نشسته‌ و دلمان خوش است که ترامپ بی‌نزاکت به زباله‌دان تاریخ پیوسته و بایدن جنتلمن وارد شده است!

,

نادری با بیان اینکه متاسفانه این نوع غفلت‌ها از داشته‌هایمان بی سابقه نیست، افزود: از اول انقلاب تاکنون ارزش داشته های خود را خوب نمی‌‌شناسیم و از انها بخوبی محافظت نمی‌کنیم که نمونه آن شهید محسن فخری‌زاده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه