اخبار داغ

رئیس صمت رشتخوار خبر داد؛

همکاری 90 درصدی کسبه رشتخوار در طرح محدویت‌های کرونایی/ 12 تن مرغ منجمد در رشتخوار توزیع شد

همکاری 90 درصدی کسبه رشتخوار در طرح محدویت‌های کرونایی/ 12 تن مرغ منجمد در رشتخوار توزیع شد
اسماعیلی ثانی گفت: مشارکت کسبه در گروه های 2، 3 و 4 در رشتخوار به میزان 90 درصد بوده، امیدواریم با این همکاری خوب شکل گرفته بین مردم و کسبه به زودی شاهد تغییر وضعیت بیماری در رشتخوار و بازگشایی صنوف گروه 2 در این شهرستان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی اسماعیلی ثانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رشتخوار صبح امروز در حاشیه بازدید مشترک از اجرای طرح محدویت های کرونایی از واحدهای صنفی در این شهرستان، گفت: کار بازررسی از واحد های صنفی در رشتخوار به طور روزانه با همکاری کارشناسان بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی دنبال می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,



وی با اشاره به اینکه  از ابتدای اجرای محدودیت ها مشارکت کسبه در گروه های 2، 3 و 4 در رشتخوار به میزان 90 درصد بوده است، افزود: امیدواریم با همکاری خوب شکل گرفته در این شهرستان بین مردم و کسبه به زودی شاهد تغییر وضعیت بیماری از سطح قرمز به نارجی و بازگشایی صنوف گروه 2 در این شهرستان باشیم.

اسماعیلی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی در این شهرستان تا کنون 8 واحد صنفی متخلف در دو بخش مرکزی و جنگل این شهرستان پلمپ شده و بازگشایی این واحدهی صنفی تا پایان محدودیت ها پابرجا خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رشتخوار همچنین در راستای کنترل بازار از اجرای طرح توزیع مرغ منجمد در این شهرستان خبر داد و افزود:  12 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو 15 هزار 400 تومان در چند واحد صنفی نیز از صبح امروز در این شهرستان توزیع شد.




مردم همکاری و همراهی لازم را برای کنترل بیماری کرونا داشته باشند



خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در ادامه نیز با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در این شهرستان با تقدیر از همکاری خوب کسبه در رشتخوار گفت: رشتخوار هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد و بنابر طرح هوشمند مدیریت مبارزه با کرونا در واقع کسبه و بازرایان بنابر ابلاغیه ها همکاری خوبی در یک هفته اخیر داشته اند.

وی با شاره به طرح بازدید از واحدهای صنفی در این شهرستان گفت: در شرایط کنونی، از مردم عزیز انتظار داریم، که درکنار همکاری کسبه مردم نیز همکاری و همراهی لازم را داشته باشند، تا این شرایطی را که داریم، انشالله با سربلندی پشت سر بگزاریم و کرونا را شکست دهیم.




انتهای پیام/
 

, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
, مردم همکاری و همراهی لازم را برای کنترل بیماری کرونا داشته باشند,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه