اخبار داغ

نبود حدادی در نتیجه تاثیرگذار بود؛

نوری: عربستان را دست‌کم گرفتیم و هماهنگ نبودیم/ سوریه را شکست خواهیم داد

نوری: عربستان را دست‌کم گرفتیم و هماهنگ نبودیم/ سوریه را شکست خواهیم داد
سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال گفت: در دفاع خوب عمل نکردیم و این عدم هماهنگی و افت کیفیت بیشتر به فاصله عمیق بین تمرینات تیم ملی در این شرایط کرونایی برمی‌گشت.
[

رضا نوری، سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره تقابل آسمان‌خراش‌های ایرانی مقابل تیم ملی بسکتبال عربستان اظهار داشت: عملکرد ضعیف تیم ملی ما مقابل عربستان به عدم هماهنگی ترکیب تیم و دست کم گرفتن حریف برمی‌گشت. وگرنه ما همیشه از امثال عربستان حداقل 20 پوئن جلو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نوری در مورد علت نمایش ضعیف تیم ملی ایران در دیدار عصر شنبه عنوان کرد: نمی‌توان به فلسفه مربی‌گری شاهین‌طبع ایراد گرفت و به‌نظر من هر کس تفکرات خاصی دارد. در دفاع خوب عمل نکردیم و این عدم هماهنگی و افت کیفیت بیشتر به فاصله عمیق بین تمرینات تیم ملی در این شرایط کرونایی برمی‌گشت.

,

وی در خصوص عدم حضور ستاره‌ها و تاثیر آن بر عملکرد نه‌چندان مثبت تیم ملی ایران افزود: فکر می‌کنم اگر حامد حدادی در این مسابقه حضور داشت، ورق کلاً به نفع ما برمی‌گشت و مشکل تیم ملی رفع می‌شد. حامد بازیکن بسیار خوبی‌ست و هنوز هم جایش پر نمی‌شود. البته بازیکنان دیگر ما هم در این بازی خوب بودند و توانستند نمره قبولی را هم بگیرند.

,

, ,

سرمربی اسبق تیم بسکتبال جوانان گفت: در این بازی بیش‌تر تکنیک‌های فردی موثر بود تا تاکتیک. دیدیم که بهنام یخچالی و محمد جمشیدی بسیار موثر بودند و کار را یک تنه در آوردند. فقط در پست سنتر جای حدادی خالی بود که اگر حضور داشت حداقل با 30 امتیاز اختلاف پوئن می‌توانستیم عربستان را شکست دهیم.

,

نوری همچنین درباره عدم به‌کارگیری مهران شاهین‌طبع از جمشیدی در تمام دقایق بیان کرد: شاید خستگی بازیکن و دوری از شرایط حضور 40 دقیقه‌ای باعث شد تا چنین تصمیمی گرفته شود. سرمربی تیم ملی بیشتر از همه به آمادگی بازیکنانش واقف است و جمشیدی هم با حضورش در دقایق پایانی توانست ایران را پیروز کند.

,

وی نهایتا تاکید کرد: شناخت خاصی از افراد جدید تیم ملی بسکتبال سوریه ندارم اما فکر می‌کنم به مرور بهتر می‌شویم و می‌توانیم سوریه را شکست دهیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه