اخبار داغ

باستان خبر داد؛

اهدای ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی به دانش‌آموزان نیازمند

اهدای ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی به دانش‌آموزان نیازمند
جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: با همکاری نهادهای مسئولان و مربوطه تا به امروز توانسته‌ایم ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی تهیه کنیم و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مجتبی باستان، جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی با کمک تشکل‌ها، مدیران مدارس و مربیان پرورشی پویشی را با عنوان هم‌کلاسی مهربان طراحی کرده است که این پویش برگرفته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, مجتبی باستان,

وی گفت: فصل 5 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۴۳ ویژگی را برای دانش‌آموزان می‌شمارد که براساس این سند ما یک هدف رفتاری تعریف کرده‌ایم که هدف رفتاری ما برای برگزار پویش هم‌کلاسی مهربان ترویج روحیه ایثار و انفاق در میان دانش‌آموزان است.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: اگر بتوانیم چنین هدف‌های رفتاری را خوب نهادینه کنیم، مسلماً و مطمئناً این نگاه در دانش‌آموزان تقویب خواهد شد که مدیران آینده انقلاب هستند؛ لذا از این طریق دانش‌آموزان نه تنها در پویش هم‌کلاسی مهربان بلکه در سایر پویش‌ها مشارکت جدی خواهند داشت و نیز در تمام مقاطعی که انقلاب اسلامی نیازمند حضور دانش‌آموزان بسیجی است، حضور جدی به عمل خواهند رساند.

,

وی بیان داشت: در پویش هم‌کلاسی مهربان با وزارت آموزش و پرورش، مدیران مدارس، تشکل‌های دانش‌آموزی، هلال احمر و بسیج دانش‌آموزی همکاری‌های بسیار خوبی صورت پذیرفته است.

,

باستان تصریح کرد: با همکاری نهادهای مسئولان و مربوطه تا به امروز توانسته‌ایم ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی تهیه کنیم و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه