اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد؛

رازوجرگلان تنها شهرستان محروم از جایگاه CNG/ ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر با احداث ۱۰ جایگاه سوخت

رازوجرگلان تنها شهرستان محروم از جایگاه CNG/ ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر با احداث ۱۰ جایگاه سوخت
مجتبی شکوری با بیان اینکه در حال حاضر، رازو جرگلان تنها شهرستان خراسان شمالی است که به یک جایگاه CNG احتیاج دارد، سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: در استان خراسان شمالی تعداد 48 جایگاه عرضه سوخت فعال است که از این تعداد 29 جایگاه مربوط به سوخت CNG است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه احداث جایگاهها در هر منطقه براساس تعداد جمعیت، مسافت و فروش فراورده آن جایگاه انجام می شود، گفت: باتوجه به احداث جایگاههای جدید در استان خراسان شمالی، تعداد جایگاه ها براساس رعایت استانداردها در این استان 100 درصد است.

,

شکوری اضافه کرد: در حال حاضر در ناحیه مرکزی شامل شهرستانهای بجنورد، مانه وسملقان و رازوجرگلان 23 جایگاه سوخت، در ناحیه شیروان شامل شهرستانهای شیروان و فاروج 9 جایگاه، در ناحیه اسفراین شامل شهرستانهای اسفراین، گرمه وجاجرم 16 جایگاه سوخت فعال هستند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 10 جایگاه سوخت در حال احداث در استان خراسان شمالی هستند،عنوان کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان به ۵۷ باب خواهد ‌رسید.

,

شکوری اضافه کرد: لازم به توجه است که با بهره برداری این 10 جایگاه سوخت به طور مستقیم برای 60 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه از تعداد جایگاه های در حال احداث استان، پنج جایگاه با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت هستند، گفت: این پروژه ها در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

وی ادامه داد:  از این تعداد جایگاه ها دو باب در شهر بجنورد و مانه و سملقان، جاجرم و فاروج هر کدام یک باب است که پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

,
,
,

شکوری بیان داشت: در حال حاضر، شهرستان رازو جرگلان تنها شهرستانی است که به یک جایگاه CNG احتیاج دارد و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه