اخبار داغ

در بازی قبلی حق‌مان باخت نبود؛

بیاتلو: گل‌گهر متمول است و قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی ایران/ بابایی در حال جدایی از ماشین‌سازی بود

بیاتلو: گل‌گهر متمول است و قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی ایران/ بابایی در حال جدایی از ماشین‌سازی بود
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: گل گهر یک تیم متمول، با بازیکنان خوب و پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: گل گهر یک تیم متمول، با بازیکنان خوب و پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر است. شناخت کاملی از این تیم در سه-چهار روز اخیر پیدا کردیم. روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کردیم. بازی به بازی بهتر می‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در بازی قبلی حقمان باخت نبود. در بازی با ذوب اهن هم دقیقه نود گل خوردیم. در مورد بازی اول هم با شرایطی که تیم ما داشت نمی‌توان صحبت کرد. یقین دارم فردا یک بازی خوب را انجام می‌دهیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کمک خدا سه امتیاز را بگیریم و به هواداران تقدیم کنیم. همه دغدغه ما این تیم مردمی و ریشه دار است. فکری به جز خوشحال کردن مردم نداریم. می‌دانیم ماشین سازی تیم بزرگی است. هرچه داریم برای این تیم در زمین می‌گذاریم.

,

سرمربی ماشین سازی در مورد اینکه ماشین سازی در سه بازی گذشته تنها یک گل زده و 5 گل دریافت کرده و آیا ضعف گلزنی این تیم در خط هافبک است یا در خط حمله، گفت: سه گل دیدار اول را با آن اتفاقاتی که افتاد، اصلا در نظر نمی‌گیرم. در مشهد از 6 بازیکن نتوانستیم استفاده کنیم و از چند بازیکن امید استفاده کردیم. تمرکز لازم را نداشتیم. در بازی با ذوب آهن هم این تیم با توجه به اینکه 10 نفره بود، یک موقعیت هم نداشت و همینطور در بازی با استقلال. 

,

بیاتلو تصریح کرد: یعنی در دو دیدار، ما یک گل به ثمر رساندیم. تیم ما جوان است و کار دارد. 20 بازیکن ما عوض شده‌اند. گلزنی و خلق موقعیت نیاز به هماهنگی زیاد دارد. این مساله زمان زیادی می‌خواهد و طول می‌کشد. امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

,

وی در مورد وضعیت پیمان بابایی گفت: در حال و هوای جدا شدن یا رفتن به تراکتور یا تیم دیگری بود. دیر به ما اضافه شد و در تمرینات ما حضور نداشت. او بازیکن باکیفیتی است. فکر می‌کنم درست از او استفاده کردیم که هم در بازی با ذوب آهن گل زد و هم در بازی با استقلال به ما کمک کرد. عقیده دارم بازیکن باید در تمرین باشد. پیمان تقریبا 20 روز کامل در اختیار ما بوده و به بهترین شکل از او استفاده خواهیم کرد.

,

سرمربی ماشین سازی گفت: امیدوارم تیم جوانی که درست کردیم و مطمئنم آینده خوبی دارد، از طرف هواداران و اهالی فوتبال حمایت شود. طبق قولی که داده بودم، 16 بازیکن بومی را از زنجان، قزوین، اردبیل، ارومیه و تبریز جمع کردم. تقریبا تیم بومی خود منطقه است. امیدوارم زمان داشته باشیم که تیم را رشد و پرورش بدهیم که نتایج خوبی در لیگ بگیریم. ماشین سازی تیم ریشه داری است و باید نتیجه بگیریم. امیدوارم دو بحث نتیجه گیری و جوانگرایی را کنار هم انجام بدهیم و سال بعد تیم خیلی خوبی را تحویل بدهیم و برای آینده فوتبال آذربایجان هم کاری کرده باشیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه