اخبار داغ

عاشقانه‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس/ نگاهی نو به زندگی شهدا

عاشقانه‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس/ نگاهی نو به زندگی شهدا
دفتر اول کتاب «عاشقانه‌ها»؛ با عنوان کامل «عاشقانه‌هایی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس» که به کوشش پژمان عرب، گردآوری و تدوین شده است، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه بازار نشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دفتر اول کتاب «عاشقانه‌ها»؛ با عنوان کامل «عاشقانه‌هایی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس» که به کوشش پژمان عرب، گردآوری و تدوین شده است، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه بازار نشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «عاشقانه‌ها»,

دفتر اول «عاشقانه‌ها»؛ برش‌هایی از وصیت‏نامه‌ها و نامه‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خطاب به همسران و فرزندانشان است. در مقدمه کوتاه کتاب، این چنین آمده است: «عاشقانه‌های ساده اما زلال، از جان‌های سرشار و سرمست از عشق و محبت به همسر ا نشان، این هم‌پایان ابدی و فرزندان ثمره جان‌هایشان سرچشمه می‌گیرد. کلمات و جملاتی پُرشکوه و پُرطراوت، دلنشین، عزتمندانه و هستی‌بخش که راه و رسم زندگی را با همین اندک نوشتن‌ها به ودیعه گذاشته‌اند.

,

در اندک مجالی که داشتند عاشقانه‌هایی نگاشتند ولی کیست که نداند هزاران هزار جمله عاشقانه در سینه‌ها ماند و جدی جدی وعده دادند که در آن بَزم ابدی منتظرتانیم برای جبران.

,

این مجموعه ماحصل خوانش هزاران وصیت‏نامه و نامه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. به طورِ دقیق‌تر، قریب به ده‌ها برابر حجم این کتاب، وصیت‌نامه شهدا مطالعه شد تا چنین مجموعه‌ای فراهم آمد. قطعاً هنوز تا چند جلد دیگر، با همین زاویه نگاه، از وصیت‌نامه و نامه‌های شهدا می‌توان برگزید؛ خصوصاً نامه‌های منتشر نشده‌ای که خانواده‌های مُعزز شهدا می‌توانند برای چاپ‌های بعدی کتاب، ما را یاری کنند. امید است این متن‌های ساده و بی‌واسطه، زندگی‌ساز شوند و به کمک آیند تا نگاه تازه‌ای به تجربه زیستی شهدایمان داشته باشیم.»

,

دفتر اول کتاب «عاشقانه‌ها» در ۲۲۴ صفحه، تیراژ ۱۵۰۰ نسخه و با قیمت ۲۵ هزار تومان توسط انتشارات «راه‌یار» منتشر شده است و علاقمندان جهت تهیه این کتاب‌ها علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند به صفحات مجازی این ناشر به نشانی @raheyarpub و یا سایت vaketab.ir مراجعه کنند.

,

دفتر دوم «عاشقانه‌ها» نیز با عنوان کامل عاشقانه‌هایی از شهدای مدافع حرم، پیشتر توسط همین انتشارات روانه بازار نشر شده بود.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه