اخبار داغ

استاندار در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان:

نقش اثرگذار معلمان در بیان اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی به دانش‌آموزان/ لحظه‌ای از تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، غفلت نشود

نقش اثرگذار معلمان در بیان اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی به دانش‌آموزان/ لحظه‌ای از تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، غفلت نشود
ارسلان زارع با اشاره به نقش اثرگذار معلمان و فرهنگیان در بیان اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی به دانش آموزان گفت: با همه‌گیری کرونا و به‌وجود آمدن تنگناهایی ناشی از این بیماری، آنچه باید در حوزه آموزش و پرورش مورد توجه باشد؛ فرصتی‌ست که برای خلق نگرشی نو ، آغاز تحول در آموزش و کسب مهارت‌های جدید بوجود می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، ارسلان زارع در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با تسلیت شهادت شهید فخری زاده و محکومیت اقدام کوردلانه دشمنان ملت ایران اسلامی اظهار کرد: مهم‌ترین مأموریت آموزش‌وپرورش، تربیت نیروی انسانی و دانش آموزانی‌ست که در کنار کسب علم و مهارت، در تعاملات اجتماعی نیز موفق باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه در مقابله با کرونا توصیه های معلمان و فرهنگیان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی بسیار اثرگذار است، ادامه داد: اصل یادگیری، شخصیت یادگیرندگان را شکل می‌دهد و آثار اجتماعی آن در سبک زندگی نمایانگر می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان به نقش کلیدی نهاد آموزشی کشور در تغییر سبک زندگی بویژه با در نظر داشتن اولویت های حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: براساس آمارها بیشترین فوتی های ناشی از کرونا در سنین بالای ۷۰ سال است که پرهیز از تجمعات خانوادگی و مراقبت از افراد مسن، باید مورد توجه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید براینکه فرصت های برابر آموزشی باید برای تمامی علاقمندان ایجاد شود، افزود: در این دوره گذار بیماری کووید ۱۹ با همدلی و انسجام می توانیم دستاوردهای خوبی در طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در مقطع متوسطه دوم و کنکور نسبت به سال گذشته و بالاتر از میانگین کشوری به دست آوریم.

وی با یادآوری مجدد به این نکته که تعطیلی کلاس های حضوری درس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهار داشت: بر این مبنا باید همچنان زمینه رویش استعدادها ، بارور کردن آنها و در عین حال فرصت برای بروز و ظهور خلاقیت ها فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: با همه گیری کرونا و بوجود آمدن تنگناهای ناشی از این بیماری، آنچه باید در حوزه آموزش و پرورش مورد توجه باشد؛ فرصتی است که برای خلق نگرشی نو ، آغاز تحول در آموزش و کسب مهارت‌های جدید در آموزش بوجود می آید.

زارع ادامه داد: یکی از فرصت‌های بدست آمده پس از کرونا، پیوند خانواده ها با فرآیند آموزش فرزندان‌شان است که در شرایط کنونی، بیشتر از قبل شده و می‌تواند در حوزه‌های تربیتی و پرورشی، کمک‌کننده باشد.

وی اجرای طرح ها و برنامه‌هایی با رویکرد آموزش مجازی همچون طرح معلم یار در راستای ارتقاء کیفیت تحصیلی دانش آموزان را بسیار موثر ارزیابی و اضافه کرد: تولید محتواهای آموزشی در بستر فضای مجازی به ویژه شبکه شاد نیز در تقویت انتقال مفاهیم و دروس می تواند بسیار اثربخش باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان اجرای سند تحول بنیادین و دو موضوع دانش محوری و مهارت محوری را از مهمترین ماموریت های آموزش و پرورش مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری عنوان کرد و افزود: تحقق سند تحول، در گام نخست نیازمند تحقق تحول در زمینه های تربیتی بوده و توجه به موضوعاتی همچون آشنا کردن دانش آموزان با مسائل اجتماعی و در واقع جامعه محور کردن آنان، مهم است.

انتهای پیام/
,

وی با بیان اینکه در مقابله با کرونا توصیه های معلمان و فرهنگیان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی بسیار اثرگذار است، ادامه داد: اصل یادگیری، شخصیت یادگیرندگان را شکل می‌دهد و آثار اجتماعی آن در سبک زندگی نمایانگر می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان به نقش کلیدی نهاد آموزشی کشور در تغییر سبک زندگی بویژه با در نظر داشتن اولویت های حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: براساس آمارها بیشترین فوتی های ناشی از کرونا در سنین بالای ۷۰ سال است که پرهیز از تجمعات خانوادگی و مراقبت از افراد مسن، باید مورد توجه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید براینکه فرصت های برابر آموزشی باید برای تمامی علاقمندان ایجاد شود، افزود: در این دوره گذار بیماری کووید ۱۹ با همدلی و انسجام می توانیم دستاوردهای خوبی در طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در مقطع متوسطه دوم و کنکور نسبت به سال گذشته و بالاتر از میانگین کشوری به دست آوریم.

وی با یادآوری مجدد به این نکته که تعطیلی کلاس های حضوری درس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهار داشت: بر این مبنا باید همچنان زمینه رویش استعدادها ، بارور کردن آنها و در عین حال فرصت برای بروز و ظهور خلاقیت ها فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: با همه گیری کرونا و بوجود آمدن تنگناهای ناشی از این بیماری، آنچه باید در حوزه آموزش و پرورش مورد توجه باشد؛ فرصتی است که برای خلق نگرشی نو ، آغاز تحول در آموزش و کسب مهارت‌های جدید در آموزش بوجود می آید.

زارع ادامه داد: یکی از فرصت‌های بدست آمده پس از کرونا، پیوند خانواده ها با فرآیند آموزش فرزندان‌شان است که در شرایط کنونی، بیشتر از قبل شده و می‌تواند در حوزه‌های تربیتی و پرورشی، کمک‌کننده باشد.

وی اجرای طرح ها و برنامه‌هایی با رویکرد آموزش مجازی همچون طرح معلم یار در راستای ارتقاء کیفیت تحصیلی دانش آموزان را بسیار موثر ارزیابی و اضافه کرد: تولید محتواهای آموزشی در بستر فضای مجازی به ویژه شبکه شاد نیز در تقویت انتقال مفاهیم و دروس می تواند بسیار اثربخش باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان اجرای سند تحول بنیادین و دو موضوع دانش محوری و مهارت محوری را از مهمترین ماموریت های آموزش و پرورش مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری عنوان کرد و افزود: تحقق سند تحول، در گام نخست نیازمند تحقق تحول در زمینه های تربیتی بوده و توجه به موضوعاتی همچون آشنا کردن دانش آموزان با مسائل اجتماعی و در واقع جامعه محور کردن آنان، مهم است.

,

وی با بیان اینکه در مقابله با کرونا توصیه های معلمان و فرهنگیان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی بسیار اثرگذار است، ادامه داد: اصل یادگیری، شخصیت یادگیرندگان را شکل می‌دهد و آثار اجتماعی آن در سبک زندگی نمایانگر می شود.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان به نقش کلیدی نهاد آموزشی کشور در تغییر سبک زندگی بویژه با در نظر داشتن اولویت های حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: براساس آمارها بیشترین فوتی های ناشی از کرونا در سنین بالای ۷۰ سال است که پرهیز از تجمعات خانوادگی و مراقبت از افراد مسن، باید مورد توجه باشد.

,

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید براینکه فرصت های برابر آموزشی باید برای تمامی علاقمندان ایجاد شود، افزود: در این دوره گذار بیماری کووید ۱۹ با همدلی و انسجام می توانیم دستاوردهای خوبی در طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در مقطع متوسطه دوم و کنکور نسبت به سال گذشته و بالاتر از میانگین کشوری به دست آوریم.

,

وی با یادآوری مجدد به این نکته که تعطیلی کلاس های حضوری درس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهار داشت: بر این مبنا باید همچنان زمینه رویش استعدادها ، بارور کردن آنها و در عین حال فرصت برای بروز و ظهور خلاقیت ها فراهم آید.

,

وی خاطرنشان کرد: با همه گیری کرونا و بوجود آمدن تنگناهای ناشی از این بیماری، آنچه باید در حوزه آموزش و پرورش مورد توجه باشد؛ فرصتی است که برای خلق نگرشی نو ، آغاز تحول در آموزش و کسب مهارت‌های جدید در آموزش بوجود می آید.

,

زارع ادامه داد: یکی از فرصت‌های بدست آمده پس از کرونا، پیوند خانواده ها با فرآیند آموزش فرزندان‌شان است که در شرایط کنونی، بیشتر از قبل شده و می‌تواند در حوزه‌های تربیتی و پرورشی، کمک‌کننده باشد.

,

وی اجرای طرح ها و برنامه‌هایی با رویکرد آموزش مجازی همچون طرح معلم یار در راستای ارتقاء کیفیت تحصیلی دانش آموزان را بسیار موثر ارزیابی و اضافه کرد: تولید محتواهای آموزشی در بستر فضای مجازی به ویژه شبکه شاد نیز در تقویت انتقال مفاهیم و دروس می تواند بسیار اثربخش باشد.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان اجرای سند تحول بنیادین و دو موضوع دانش محوری و مهارت محوری را از مهمترین ماموریت های آموزش و پرورش مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری عنوان کرد و افزود: تحقق سند تحول، در گام نخست نیازمند تحقق تحول در زمینه های تربیتی بوده و توجه به موضوعاتی همچون آشنا کردن دانش آموزان با مسائل اجتماعی و در واقع جامعه محور کردن آنان، مهم است.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه