اخبار داغ

مدیر شبکه دامپزشکی خلیل آباد خبر داد؛

بستری 37 بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای آذر در خلیل‌آباد/ مردم خودشان را برای زمستان سخت کرونایی آماده کنند

بستری 37 بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای آذر در خلیل‌آباد/ مردم خودشان را برای زمستان سخت کرونایی آماده کنند
هاشمی با بیان اینکه 37 نفر خلیل آبادی مشکوک به کرونا از ابتدای آذرماه در بستری شده‌اند که 29 مورد مثبت بوده‌اند، گفت: قدرت سرایت ویروس در اماکن مسقف ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و اگر مردم هشدارهای بهداشتی را جدی نگیرند از پائیز سیاه به استقبال زمستان سخت کرونایی خواهیم رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد، بعدازظهر امروز در نشست ستاد کرونای شهرستان خلیل‌آباد که با حضور اعضا در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی که رفتار فردی اصلاح نشود قطعاً رفتار اجتماعی اصلاح نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه باید همه بر روی آموزش افراد و پذیرش این نکته که کرونا بعد از فروکش کردن مجدد برای افزایش در کمین است، خاطرنشان کرد: زمستانی را در پیش داریم که فضاها بسته و انواع ویروس‌ها فعال خواهد شد و کرونا هم کماکان وجود دارد و ما تنها توانستیم موج را کنترل کند و باید آماده موج بعدی باشیم و شاید تا پایان سال دوباره تکرار خواهد شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه امیدواریم که مردم رعایت کنند و ادارات سخت‌گیری خود را در ارائه خدمت به شکل جدی داشته باشند، تصریح کرد: مردم باید از اجتماعات خانوادگی پرهیز کنند و باید بپذیرند که رفتارها و فعالیت‌های پیشگیرانه رعایت شود.

,

وی با اشاره به اینکه امروزه تنها علائمی از کنترل کرونا نشان‌داده‌شده و هنوز کنترل کامل صورت نگرفته است، اذعان کرد: تغییر رفتاری که واسطه اعمال محدودیت‌ها صورت‌گرفته مطلوب بوده و امیدواریم تا پایان آذر به شکل جدی اثرات آن را شاهد باشیم.

,

هاشمی با بیان اینکه مردم حتماً به توصیه‌ها عمل کنند و تا جایی که ممکن است در محیط بسته پرجمعیت حضور نداشته باشید، عنوان کرد: باید همچنان زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی، پرهیز از مراسمات عروسی و تعزیه و... رعایت شود.

,

وی با اشاره به آمار بازدیدهای انجام شده، تشریح کرد: در یک هفته گذشته 368 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 184 مورد بازدید از اماکن عمومی، 3 مورد پلمب مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 3 مورد تعطیلی اماکن عمومی، 16 مورد اخطار به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 486 بازدید مشترک، 56 مورد بازدید از نانوایی‌ها، 105 مورد بازدید از واحدهای صنفی و 7 مورد بازدید از بانک‌ها در سطح شهرستان خلیل‌آباد انجام‌گرفته است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه 22 مورد سرپایی از ابتدای آذرماه در شهرستان خلیل‌آباد انجام شده که 17 مورد مثبت بود، بیان کرد: 37 نفر مشکوک به کرونا از ابتدای آذرماه بستری شده‌اند که 29 مورد مثبت بوده‌اند.

,

وی همچنین تأکید کرد: باتوجه‌به کاهش قابل‌توجه دما و عدم تهویه و چرخش مناسب هوا در منازل مسکونی، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و... و قدرت سرایت ۱۰۰ درصدی ویروس اگر مردم هشدارهای بهداشتی را جدی نگیرند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند از پائیز سیاه به استقبال زمستان سخت کرونایی خواهیم رفت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه