اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

جمهوری اسلامی در علم، صنعت و تکنولوژی کارآمدی خود را نشان داد/اتکا به ظرفیت های داخلی تنها راه حل مشکلات

جمهوری اسلامی در علم، صنعت و تکنولوژی کارآمدی خود را نشان داد/اتکا به ظرفیت های داخلی تنها راه حل مشکلات
حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در علم، صنعت و تکنولوژی کارآمدی خود را نشان داده است گفت: تنها راه حل مشکلات اتکا به ظرفیت های داخل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حکومت نظام سلطه را به هم ریخت و نظامی را که سالها برای دین زدایی هزینه کرد را در هم کوبید و از بین برد و در نهایت انقلاب اسلامی ایران به لطف الهی و تدابیر امام(ره) به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سیاست نظام سلطه این گونه است که با نفوذ، تحریم، جنگ و ترور وارد می شوند و همان یقه سفیدهای کراواتی که دم از حقوق بشر می زنند اما در پشت صحنه برای اضمحلال فرهنگی، اقتصادی، سیاسی برنامه ریزی می کنند و گاهی تحریم، ترور، نفوذ، جنگ و کودتا را با هم انجام می دهند تا به اهداف پلید خود برسند.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: این موارد از حوادثی بوده که از ابتدای انقلاب تاکنون هر بار یکی از برنامه ها را استکبار در دستور کار قرار داده و امروز دشمن با تحریم به دنبال این است که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند اما ملت ایران در مناسبت های مختلف وفاداری خود را به نظام نشان داده و توطئه های استکبار را خنثی کردند.

,

وی بیان کرد: دانش دانشمندان و فرزندان ایران زمین امروز افتخار و نقطه قوتی برای کشور است، ایران اسلامی در بخش های دانش پزشکی، دانش بنیان، نانو، هسته ای و نظامی موفقیت های زیادی کسب کرده که این موفقیت ها به همت و تلاش فرزندان انقلابی و متدین رقم خورده است.

,

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: شاگردان  زیادی توسط همین اساتید بزرگوار تربیت شده اند و با شهادت یکی از دانشمندان خللی در روند پیشرفت ها ایجاد نمی شود بلکه جوانان در این مسیر محکم تر قدم برمی دارند.

,

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مذاکره گفت: غربیها در برجام نشان دادند که به هیچ تعهدی پایبند نیستند و از طرفی تحریم و ترور می کنند و از طرفی دم از مذاکره می زنند و امروز نظام استکبار همان برنامه قبل را دنبال می کنند و به دنبال اهداف خود هستند اما باید توجه داشت که تنها راه حل مشکلات اتکا به ظرفیت های بیشماری است که در داخل کشور وجود دارد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در علم، صنعت و تکنولوژی کارآمدی خود را نشان داده و ضروری است تا مسئولان در ابعاد مختلف برنامه ها را به نقطه کارآمدی برسانند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید و مایوس کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه