اخبار داغ

بیانیه فعالان رسانه‌ای قزوین در محکومیت اهانت به امام خمینی(ره)؛

دشمنان و مزدوران داخلی خط تحریف امام(ره) و انقلاب را در دستور کار دارند

دشمنان و مزدوران داخلی خط تحریف امام(ره) و انقلاب را در دستور کار دارند
در بیانیه جمعی از فعالان رسانه‌ای قزوین در محکومیت اهانت به امام راحل آمده است: دشمنان و مزدوران داخلی آنها خط تحریف امام(ره) و انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند، امری که مو به مو دنبال شده و نمونه‌ها و مصداق‌های آن نیز در سال‌های اخیر بسیار وجود داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جمعی از فعالان رسانه‌ای استان قزوین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره) با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام قبیح، از قوه قضائیه و دادستانی کشور خواستار برخورد جدی با عاملان این مسئله شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

در این بیانیه آمده است: در عصر و زمانی که کشور ایران مورد چپاول و غارت استعمارگران شرق و غرب بود و حاکمان کشور نیز اِبایی از سرسپردگی و تاراج ثروت‌ها و دارایی‌های کشور نداشته و به عیاشی و خوش‌گذرانی خود دلخوش بودند و ظلم و ستم بر مردم مظلوم و مستضعف حکم فرما بود، حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی که با قیام مؤثر و حسین گونه خود و استقامت در مقابل فشارها و تحمل زندان و تبعید موجب بیداری انسان‌های آزاده و قیام بر علیه ظلم و ستم و ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها شده بود، کار غیرممکن را ممکن و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم ساخت.

,

استکبار ستیزی، تغییر و ایجاد این باور ذهنی که‌ می‌توان در مقابل استعمارگران ایستادگی و دستشان را از سرنوشت ملت‌های جهان کوتاه کرد، مهم‌ترین ویژگی امام راحل(ره) بود.

,

دادستانی کشور به موضوع توهین به امام ورود کند

, دادستانی کشور به موضوع توهین به امام ورود کند,

اینجاست که دشمنان و مزدوران داخلی آنها خط تحریف امام(ره) و انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند. امری که مو به مو دنبال شده و نمونه‌ها و مصداق‌های آن نیز در سال‌های اخیر بسیار وجود داشته است. خطر تحریف آن‌گاه جدی‌تر می‌شود که استحاله‌شدگان و نولیبرال‌ها و مسحوران غرب علی‌رغم اینکه عمریست بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند، امروز به هر قصد و نیتی یا با ناآگاهی و کم‌دانشی، دست به تحریف خط و اندیشه امام و انقلاب می‌زنند.

,

این بیانیه می‌افزاید: بدون شک، روایت صحیح از امام و انقلاب اسلامی و تصویر روشن از این شجره طیبه، وظیفۀ همه نخبگان و اندیشمندان آزاده و انقلابی است و مقابله با خط تحریف باعث خواهد شد تا کسانی که می‌خواهند ضعف مدیریتی و سستی خویش را در کوچک کردن معیشت مردم به پای انقلاب بنویسند، در روایت تحریف آمیز خود شکست بخورند.

,

متأسفانه در روزهای اخیر نیز شاهد انتشار ویدیویی از یکی از معاونین رئیس جمهور بودیم که در اقدامی نابخردانه اقدام به توهین به ساحت این شخصیت بزرگوار و مرجع عالیقدر و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و زمینه ناراحتی و خشم امت حزب الله و انقلابی را فراهم کرد.

,

این بیانیه در پایان تصریح می‌کند: ما جمعی از اهالی رسانه استان قزوین ضمن محکومیت این اقدام قبیح، از قوه قضائیه و دادستانی کشور به‌عنوان مدعی العموم می‌خواهیم تا با ورود به مسئله و برخورد با این پدیده نامیمون موجب التیام علاقمندان به شخصیت امام راحل شده و همچنین از دولت و ریاست جمهوری نیز انتظار داریم تا با عزل این فرد هتاک، چهره دولت را از وجود چنین عناصری پاک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه