اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

صدور کشاورز کارت برای خرید نهاده های کشاورزی در اسلام آبادغرب

صدور کشاورز کارت برای خرید نهاده های کشاورزی در اسلام آبادغرب
کامران کریمی گفت: "کشاورز کارت" برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان شارژ شده و قابلیت استفاده در پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران کریمی در گفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار داشت: «کشاورز کارت» برای تأمین نقدینگی در فصل کاشت در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد، که به ازای هر هکتار زراعت دو میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و سقف در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات از طریق «کشاورز کارت»، ۲۰ میلیون تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان شارژ شده و قابلیت استفاده در پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

 کریمی عنوان کرد: کارمزد این تسهیلات  ١٢درصد  و یکساله است و چک های برگشتی و بدهی سر رسیده احتمالی کشاورزان مانع از صدور و اعطای "کشاورز کارت" نمی‌شود، که در مقایسه با نرخ تسهیلات عادی یعنی ۱۸ درصد، نرخ مناسبی است.

وی یادآور شد: کشاورزان متقاضی باید سند بنام داشته باشند و همچنین در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی اسم آنها ثبت شده باشد، در غیر اینصورت نمی توانند متقاضی دریافت کشاورز کارت باشند.

به گفته کریمی با توجه به تعطیلی ادارات در طی هفته جاری از سوی استانداری استان، کشاورزان متقاضی و واجد شرایط از حضور در ادارات خودداری نموده و فقط از طریق تماس تلفنی با کارشناسان پهنه در هر روستا نسبت به ثبت نام جهت کشاورز کارت اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه