اخبار داغ

بیانیه مجمع عالی بسیجیان استان کرمانشاه در پی شهادت دانشمند ارجمند دکتر محسن فخری‌زاده

بیانیه مجمع عالی بسیجیان استان کرمانشاه در پی شهادت دانشمند ارجمند دکتر محسن فخری‌زاده
مجمع عالی بسیجیان استان کرمانشاه بمناسبت شهادت دانشمند هسته ای -دکتر فخری زاده- بیانیه ای صادر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مجمع عالی بسیجیان استان کرمانشاه به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده, دانشمند بی‌بدیل فیزیک هسته‌ای بیانیه ای صادر کردند.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر دستان صهیونیسم تروریست خبیث و آمریکای جنایتکار از آستین مزدوران رذل وطن فروش و خائن بیرون آمد و شیرمردی از تبار علم و تقوا و جهاد را از ملت شریف ایران گرفت و همه را در ماتم فرو برد.  

انسانی که بی ادعا در حال خدمت به مملکت و اسلام و مردم بود و جزء ۵۰۰ دانشمند برجسته جهان قرار داشت.

خون پاک این دانشمند شهید مظلوم، مقام مجاهدت و ایثار و احسان را بار دیگر معنا بخشید و مایه فخر و مباهات ملت شهیدپرور و نظام جمهوری اسلامی گردید.              

ما بسیجیان استان کرمانشاه، ضمن محکوم کردن این جنایت مذبوحانه، شهادت این مجاهدنستوه عرصه علم و عمل و جهاد کبیر را به محضر حضرت مهدی عجل الله تعالی و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان بجهت فقدان، تسلیت و بواسطه رسیدن به لقاءالله تبریک عرض می کنیم و از مسئولین و نهادهای امنیتی می خواهیم هرچه زودتر طراحان، آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند.

در انتها ما بسیجیان استان پیرو خواست رهبر معظم انقلاب راه این مجاهد فی سبیل الله را در عرصه علم و فناوری ادامه خواهیم داد و لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.    

  مجمع عالی بسیجیان استان کرمانشاه ۱۳۹۹/۹/۸

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه