اخبار داغ

پیگری گزارش مردمی:

توضیحات شهردار یاسوج در خصوص تعطیلی برخی از جایگاه های سوخت گاز در شهر

توضیحات شهردار یاسوج در خصوص تعطیلی برخی از جایگاه های سوخت گاز در شهر
شهردار یاسوج در خصوص خرابی جایگاه های سوخت گاز و آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده مطالبی را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس تعدادی از شهروندان  با ارسال گزارشاتی به این پابگاه خبری خواستار بررسی علت تعطیلی پمپ های گاز در شهر یاسوج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این شهروندان بیان کردند پمپ های گاز  شهرک ولایت، تلخسرو و بنسنجان تعطیل شده و این موضوعی سبب مشکلاتی برای شهروندان می شود.

,

تعطیلی پمپ های گاز سبب مشکلاتی برای جایگاه داران، ازدحام در دیگر نقاط شهر یاسوج، بیکاری کارگران در این جایگاه ها و به وجود آمدن انواع مشکلات می شود.

,

در همین رابطه شهردار یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس گفت: پمپ های گاز پیمانکار دارد وآخرین قرار داد سه ساله است و پیمانکار با ارسال نامه ای به شهرداری اعلام کرد به دلیل شرایط کرونا هزینه هایی در حوزه نگه داری و تعمیر متحمل شدیم.

,

نستهن مقدم با بیان اینکه ستاد ملی کرونا تخفیف هایی برای جایگاه داران لحاظ کرد، که توسط شهرداری لحاظ شد افزود:  باتوجه به اینکه قطعات جایگاه های پیمانکار جنبه وارداتی داشته و ارز بری دارد، مکاتبه ای با شهرداری در این خصوص داشت که به معاونت خدمات اعلام شد که در 2 سال و 10 ماه گذشته مشکلی نداشته است هرچند 12 میلیارد از دوران قبلی بدهی های سنواتی داشتیم و همچنین بهای گاز مصرفی را شهرداری در سال های گذشته به حساب شرکت گاز واریز نمی کرد که با هماهنگی معاون عمرانی  بیش از 50 درصد معوقات را پرداخت کردیم.

,

وی با بیان اینکه اگر پیمانکار بخواهد به صورت یکطرفه قرارداد خود را لغو کند، ضمانت او را به اجرا خواهیم گذاشت، گفت: پیمانکار فعلی مسلط و در حال فعالیت در چند نقطه کشور است، و به معاون خدمات اعلام شد تا این فرد خواسته های خود را مطرح و بیان کند تا جایگاه ها مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

,

شهردار شهر یاسوج، افزود: چند جایگاه فعلی نقص فنی دارد که رفع نقص آن بر عهده پیمانکار است، اما هماهنگی با حوزه نفت صورت گرفت که چناچه ظرف 24 تا 48 ساعت آینده پیمانکار اقدامی نداشته باشد شهرداری توسط معاون خدمات اقدام خواهد کرد و هزینه ها را به حساب پیمانکار جهت بهره برداری حداکثری از جایگاه های فوق حواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه