اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

روند کاهشی فوتی‌های کرونا در استان همدان ادامه دارد/3 شهرستان در وضعیت نارنجی

روند کاهشی فوتی‌های کرونا در استان همدان ادامه دارد/3 شهرستان در وضعیت نارنجی
منوچهر کرمی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها در آبان ماه طی ,دو مرحله و ایجاد حساسیت‌های مقابله‌ای از سوی صداوسیما و رسانه‌ها و تلاش مجموعه ستاد استانی، منجر به روند کاهش ابتلا به کرونا شده، گفت: هم اکنون روزانه کمتر از ده نفر فوتی کرونایی در استان همدان داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: با مجموع اعمال محدودیت‌‎های کرونایی که از آبان ماه داشته‌ایم، هم اکنون وضعیت خوبی را در کاهش بیماران مبتلا به این بیماری شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی تصریح کرد: استان همدان به لحاظ وضعیت شیوع کرونا، هم جزء ۴۳ شهر و ۴۶ شهر وضعیت خطرناک، هشداری و قرمز کشور بود که اعمال محدودیت‌ها در دو مرحله در آبان ماه و البته ایجاد حساسیت‌های مقابله ای از سوی صداوسیما و رسانه‌ها و مجموعه ستاد استانی منجر به روند کاهش کرونا شده است.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه البته همچنان برای پیشگیری از شیوع کرونا نیاز به همراهی مردم داریم، افزود: بهتر است که همچنان استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها، رعایت فاصله، دور از هرگونه تجمع در سبک زندگی آنان قرار بگیرد.

,

وی یادآور شد: تا زمانی که رعایت پروتکل بهداشتی منجر به یک قانون ماندگار در جامعه نشود، همچنان افزایش مبتلایان و مواجه افراد و موج بعدی را هم خواهیم داشت.

,

کرمی از مردم بابت همراهی شان در مقابله با کرونا قدردانی کرد و خواستار توجه بیشتر به مسائل بهداشتی شد.

,

وی با بیان اینکه استان همدان در آبان ماه بالای ۱۵ مورد فوتی در روز را داشته، افزود: این تعداد در اواخر آبان‌ماه به زیر ۱۵ نفر در روز و هم اکنون نیز کمتر از ده نفر در روز فوتی داریم.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا وضعیت رنگی کرونا در شهرستان‌های مختلف استان را به همانند هفته گذشته خواند و گفت: در حال حاضر سه شهرستان تویسرکان، نهاوند و رزن نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه