اخبار داغ

شمار قربانیان کرونا در فارس به ۲۴۶۸نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در فارس به ۲۴۶۸نفر رسید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: شمار قربانیان کرونا در فارس از ابتدای شیوع تاکنون، به دو هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، علی اکبری گفت: متاسفانه ۴۱ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به دو هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس اجتماعی,  شیرازه, شیرازه, ، علی اکبری گفت: متاسفانه ۴۱ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به دو هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.,
 
,
وی افزود: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۴۹۲ هزار و ۳۵۷ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۱۴۵ هزار و ۶۴۰ مورد مثبت شناسایی شده است.
,
 
,
اکبری همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۱۳۲ هزار و ۵۲۹ نفر اعلام و بیان کرد: هم اکنون هزار و ۹۸۳ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند، همچنین از این تعداد، ۳۴۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه با اشاره به روند رو به کاهش موارد بستری مبتلایان به کروناویروس در بیمارستان های استان، ابراز امیدواری کرد تا با اجرای محدودیت های کرونایی و مشارکت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از ترددهای غیرضرور، این بیماری را در استان کنترل کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه