اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

1008 خودرو از آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در زنجان اِعمال جریمه شده است

1008 خودرو از آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در زنجان اِعمال جریمه شده است
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون تردد خودروها 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشت کاهش یافته است، گفت: طی این مدت 1008 فقره جریمه خودرو در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهرها انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ایرج خانی‌پور یکشنبه شب در جلسه ستاد کرونا استان زنجان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون 414 فقره جریمه 200 هزار تومانی، 190 فقره جریمه 500 هزار تومانی و 407 فقره جریمه یک میلیون تومانی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بیش از 31 نقطه کنترل وسایل نقلیه و 2788 نفر نیروی انسانی (به طور میانگین روزانه 340 نفر) از ابتدای آذرماه این طرح را در کل استان اجرا می‌کنند همچنین از ظرفیت دوربین‌های ثابت و البسه پلیس نیز استفاده شده است.

,

خانی‌پور تصریح کرد: افرادی که محل کار آن‌ها خارج از شهر بوده و خودروی آن‌ها جریمه شده، نگران نباشند زیرا هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی این مدت 3500 مورد تذکر لسانی در اماکن عمومی جهت خودداری از تجمعات داده شده و 12 مورد پلمب صورت گرفته و رصد فضای مجازی نیز در برنامه کاری قرار دارد.

,

وی افزود: اجرای این طرح کماکان تا اعلام برنامه جدید از سوی مرکز، ادامه دارد.

,

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح تا پایان روز شنبه (هشتم آذرماه) روزانه بین 23 تا 30 اکیپ جهت بازرسی اعزام می‌شوند.

,

وی اظهار داشت: تاکنون با انجام 7331 مورد بازرسی در حوزه صنف 4761 اخطار و تذکر داده شده و 37 واحد صنفی نیز پلمب شده است.

,

فغفوری با بیان اینکه اصناف، همکاری بسیار مطلوبی در اجرای طرح داشتند، خاطرنشان کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز 95 درصد بوده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در تامین اکسیژن، هیچ مشکلی نداریم، گفت: بدون نیاز به کار شبانه‌روزی، چندین برابر نیاز استان را تامین کرده و چند شهرستان خارج از استان را نیز پوشش می‌دهیم.

,

وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که تعداد اصنافی که به صورت نیمه‌باز، فعالیت می‌کنند افزایش یافته و بر این اساس، اخطارها نیز افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه