اخبار داغ

داور مسابقات جهانی ووشو:

خون شهدا باعث رشد و بالندگی کشور می‌شود/ شیرینی انصرافم از داوری مسابقه جهانی اسرائیل همچنان در وجودم احساس می‌کنم

خون شهدا باعث رشد و بالندگی کشور می‌شود/ شیرینی انصرافم از داوری مسابقه جهانی اسرائیل همچنان در وجودم احساس می‌کنم
بهرمن گفت: رژیم غاصب صهیونیست در خیالشان با از بین بردن دانشمندان هسته ای کشور جلوی رشد و توسعه جمهوری اسلامی را می گیرند؛ اما این خیالی باطل است زیرا دانشمندان ما با صلابت تر از گذشته راه شهید فخری زاده ها را ادامه خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا بهرمن، سرمربی تیم ملی جوانان ووشو کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حادثه ترور محسن فخری زاده اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست اولین بار و قطعا آخرین بارش نیست که دست به ترور و اقدامات ناهنجار می زند و بنده به عنوان فردی که قلبش برای ایران اسلامی می تپد این جنایت آنها را به شدت محکوم می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس هیئت ووشو هرمزگان تصریح کرد: قطعا وجود امثال فخری زاده ها که جانشان را در راه پیشرفت و بالندگی کشور فدا می کنند باعث شده که ریشه های انقلاب اسلامی در مجامع بین المللی هر روز تنومندتر باشد.
بهرمن تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست در خیالشان با از بین بردن دانشمندان هسته ای کشور جلوی رشد و توسعه جمهوری اسلامی را می گیرند؛ اما این خیالی باطل است زیرا دانشمندان ما با صلابت تر از گذشته راه شهید فخری زاده ها را ادامه خواهند داد.
وی عنوان کرد: دشمنان این مرز و بوم از ایران هسته ای و قدرتمند می ترسند و این بزدلان و ترسوها دست به ترور دانشمندان ما می زنند؛ اما با فضل الهی به واسطه خون شهدا کشور ما هر روز قدرتمندتر می شود.

,
,
,

سرمربی تیم ملی جوانان ووشو کشور با تاکید بر اینکه بهترین روز ورزش حرفه‌ای‌ام همان روزی است که به خاطر اعتقادات و دفاع از مردم مظلوم فلسطین توانستم تصمیم به‌موقع بگیرم و از داوری ورزشکار رژیم صهیونیستی امتناع کنم، عنوان کرد: در سال ۱۳۹۲ با قاطعیت اعلام کردم همان گونه که کشورم این رژیم صهیونیست را قبول ندارد من نیز این رژیم را قبول ندارم و از داوری مسابقه جهانی که رژیم صهیونیست داشت امتناع کردم.

,

بهرمن افزود: با داوری نکردن مسابقه رژیم صهیونیست از میدان آن دور مسابقه اخراج شدم و به مدت سه سال حق حضور در داوری مسابقات بین المللی را نداشتم؛ اما برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با افتخار آن را با جان و دل پذیرفتم و حلاوت شیرینی لحظه انصرافم را همچنان در وجودم احساس می کنم.

,

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات نابخردانه این رژیم و ترور دانشمندان بی گناه خوی تروریستی اسرائیلی ها روز به روز در جهان هویداتر می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه