اخبار داغ

مدیر کل راهداری سیستان وبلوچستان:

محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان با بیش از 3 میلیون کاهش تردد روبرو بوده است

محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان با بیش از 3 میلیون کاهش تردد روبرو بوده است
ایوب کرد از کاهش سه میلیون و 281 هزار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان در هشت ماهه نخست سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون با بیان اینکه درحال حاضر80 دستگاه تردد شمار آنلاین در محور های مواصلاتی استان نصب شده است، بیان کرد: در این مدت 28 میلیون و 733 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 32 میلیون و 54 هزار تردد، کاهش 10 درصدی نشان می دهد.

وی ادامه داد: از اول آذرماه همزمان با اجرای محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان شاهد کاهش 11 درصدی تردد ها نسبت به یک روز قبل از اجرای طرح در محورهای استان هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: با توجه به ضرورت همراهی مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کماکان بر پرهیز از تردد های غیر ضروری و ماندن در خانه جهت قطع زنجیره انتقال تأکید می شود.

وی پیگیری راه اندازی 51 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور را از مهمترین برنامه های سال جاری برای افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: سامانه تلفنی، اینترنتی و موبایلی 141 پل ارتباطی این اداره کل با شهروندان به منظور آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه