اخبار داغ

شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان توسط CAS رد شد

شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان توسط CAS رد شد
دیوان داوری ورزش (CAS) شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان را رد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، روابط عمومی فدراسیون در اطلاعیه‌ای درخصوص رای دیوان داوری ورزش توضیحاتی را ارائه کرد که به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نام خداوند بخشنده مهربان

,

باتوجه به شکایت آقای کریم صفایی از فدراسیون تیراندازی با کمان ج.ا. ایران و فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و متعاقب آن، تلاش‌های هماهنگ و دفاع موثر کمیته‌های روابط بین الملل فدراسیون جهانی و فدراسیون تیراندازی باکمان ج.ا. ایران، خوشبختانه دیوان داوری ورزش (CAS) در تاریخ 20نوامبر 2020 مطابق با 30 آبان ماه ۱۳۹۹، رأی داوری خود را به نفع خواندگان صادر کرد که خلاصه‌ایی از رأی نهایی و قطعی CAS به شرح ذیل اعلام گردید:

,

1-    این دیوان فاقد صلاحیت رسیدگی به درخواست پژوهش‌خواهی آقای کریم صفایی در تاریخ 16 اوت 2018 (25 مرداد 1397) علیه فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران می‌باشد.

,

2-    هزینه‌های داوری از سوی دفتر دیوان تعیین شده و به طرفین اعلام می‌شود که باید تماماً توسط آقای کریم صفایی پرداخت شود.

,

3-    آقای کریم صفایی مکلف است مبلغ 2500 فرانک سوئیس را بابت بخشی از هزینه‌های قانونی و سایر هزینه‌ها به هریک از فدراسیون‌های جهانی و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران پرداخت نماید.

,

4-    سایر ادعاها یا درخواست‌های آقای کریم صفایی رد می‌شود.

,

همچنین در بند ۷۵ این حکم آمده است آقای کریم صفایی در پژوهش‌خواهی خود به طرفیت WA و IAF (فدراسیون جهانی و ایران) شکست خورده و تقریبا تمامی استدلال‌ها را از دست داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه