اخبار داغ

معاون بازرسی و نظارت اداره صمت استان کرمان خبر داد؛

کاهش قیمت گوشت مرغ گرم در کرمان

کاهش قیمت گوشت مرغ گرم در کرمان
ابوالقاسمی گفت: با پی گیری های مجدانه، قیمت گوشت مرغ از 37 هزار تومان به 24 هزار و 950  تومان کاهش یافت و در هفته آینده باز شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ابوالقاسمی معاون بازرسی و نظارت  اداره صمت استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با کاهش قیمت گوشت مرغ در هفته آینده اظهار کرد: اخیرا به دلیل برخی مشکلات از جمله کمبود نهادهای دامی و مرغی باعث شد تا قیمت گوشت مرغ  گرم با افزایش قیمت سرسام آوری روبرو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: در چند ماه گذشته قیمت گوشت مرغ گرم حتی به بالای 35 هزار تومان نیز رسید اما با پی گیری های مجدد سعی کردیم تا این قیمت شکسته شود و هم اکنون گوشت مرغ با قیمت 24 هزار و 950 تومان در فروشگاه ها توزیع می شود.

,

معاون بازرسی و نظارت  اداره صمت استان کرمان عنوان کرد: اگر در خرید مدیریت صورت گیرد تا هفته آینده با کاهش قیمت گوشت مرغ روبرو خواهیم شد.

,

ابوالقاسمی در پاسخ به این سوال که گفته شده به دلیل کوتاه کردن دست واسطه قرار شده از امروز گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه های زنجیره ای توزیع شود، اذعان کرد: این در تهران انجام می شود اما در کرمان تنها مرغ منجمد در فروشگا ه های زنجیره ای  با قیمت کیلویی 15 هزار تومان به فروش می رسد.

,

وی تصریح کرد: هر روز قیمت گوشت مرغ گرم و منجمد توسط بازرسی اداره صمت و بسیج اصناف رصد می شود و اگر احیانا شهروندان با قیمتی غیر از قیمت مصوب شده روبرو شدند می توانند با سامانه 124 تماس حاصل کنند.

,

معاون بازرسی و نظارت  اداره صمت استان کرمان در پاسخ به این سوال که آیا هزینه نهادهای دامی روی افزایش قیمت گوشت مرغ تاثیرگذار خواهد بود، اظهار کرد: بله این مسئله تا حد زیادی می تواند تاثیرگذار باشد و البته پاسخگوی این سوال باید جهاد کشاورزی باشد زیرا تمامی نهادها  توسط این سازمان تهیه و در دامداریها و مرغ داریها عرضه می شود.

,

ابولقاسمی تاکید کرد: انشاالله در هفته آینده با کاهش قیمت بیشتری در بازار روبرو خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه