اخبار داغ

رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

کاهش ۷۰ درصدی تردد‌های شبانه در پایتخت

کاهش ۷۰ درصدی تردد‌های شبانه در پایتخت
سردار رحیمی درباره آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار کرد: در تمام طول روز بالغ بر ۵۰ درصد کاهش تردد در سطح شهر را داریم.

وی افزود: ترددهای شبانه ۷۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در مترو ۹۵ تا ۹۸ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه همکاران من در مبادی ورودی و خروجی درون شهری و برون شهری حضور دارند، گفت: در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران ۵۰ تا ۷۰ درصد کاهش تردد داریم.

وی افزود: اصناف و کسبه بالای ۹۰ تا ۹۵ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و اگر تخلفی هم از سوی این قشر صورت می‌گیرد مربوط به حاشیه شهرها است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: نگاه ما همراهی و مدارا است، البته در برخی از موارد بعضی از اصناف و کسبه برای انجام کاری ضروری کرکره مغازه خود را بالا می‌دهند که سعی کردیم همراهی کنیم اما همچنان باید همه همکاری کنند.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که در برخی از خیابان‌ها برخی از مغازه‌ها فعال و در حال عرضه کالا هستند و پلیس چه اقداماتی را در این زمینه انجام می‌دهد؟، گفت: بیشتر بار کار از جمله اعمال محدودیت‌های تردد، اجرای فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد درون شهری و برون شهری بر عهده پلیس است، لذا با راه اندازی بیش از ۹۰ تیم گشتی در سطح شهر تهران در بسیاری از موارد نیروهای ما تذکرهای لازم را ارائه داده و در بعضی موارد هم واحدهای متخلف پلمب شدند.

وی افزود: البته در این میان تیم‌های ترکیبی پلیس، تعزیرات، بهداشت و اصنفاف مستقیما نظارت کرده و تذکر های لازم را ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه