اخبار داغ

رئیس هیئت ورزشی کارگران استان کرمان:

هرگز در برابر تیم رژیم صهیونیستی به میدان نمی رویم/ در سنگر ورزش برای نابودی این رژیم منحوس تلاش می کنیم

هرگز در برابر تیم رژیم صهیونیستی به میدان نمی رویم/ در سنگر ورزش برای نابودی این رژیم منحوس تلاش می کنیم
مسعود نخعی گفت: آحاد ملت ایران هر یک در سنگری با رژیم منحوس صهیونیستی مبارزه می کنند و ما نیز در سنگر ورزش برای نابودی این رژیم تلاش خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود نخعی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای ایران اسلامی گفت: ترور مظلومانه این شهید گرانقدر را محکوم می کنیم و خواهان این مهم هستیم که دولتمردان و نیروهای امنیتی کشورمان هر چه سریعتر این ترور ناجوانمردانه را پاسخ دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس هیئت ورزشی کارگران استان کرمان ادامه داد: در سال ۱۳۹۷ برای مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا حضور داشتیم و بر اساس قرعه کشی انجام شده با تیم فوتسال مس شهید باهنر کرمان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کارگری جهانی شرکت کردیم.

,

سرپرست تیم فوتسال مس شهید باهنر کرمان افزود: در روز اول مسابقات با بلژیک بازی داشتیم که توانستیم این تیم را قدرتمندانه شکست دهیم و روز بعد تیم مقابل ما رژیم غاصب صهیونیستی بود که به هیچ عنوان حاضر نشدیم که مقابل این تیم قرار بگیریم.

,

نخعی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی اقدام به ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده کردند، اظهار کرد: این شهیدان و دیگر فخری زاده ها هر روز موجب پیشرفت ایران اسلامی هستند.

,

رئیس هیئت ورزشی کارگران استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: آحاد ملت ایران در سنگرهای خود با رژیم منحوس صهیونیستی مبارزه می کنند و ما نیز در سنگر ورزش برای نابودی این رژیم تلاش خواهیم کرد و همگان دست به دست هم خواهیم داد تا این رژیم را از جهان محو کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه