اخبار داغ

مدیر عامل باشگاه سوان:

رژیم کودک کش صهیونیستی را به رسمیت نمی شناختیم، که در مقابلش بازی کنیم

رژیم کودک کش صهیونیستی را به رسمیت نمی شناختیم، که در مقابلش بازی کنیم
مدیر عامل باشگاه سوان گفت: اگر امروز هم این اتفاق بیفتد، حاضر نیستم در مقابل تیم رژِیم کودک کش و تروریست به میدان بروم و هنوز هم به این کار خود افتخار می کنیم و اگر به گذشته برگردیم نیز دوباره به میدان نخواهیم رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  وازگن آندریاسیان در گفت و گو با خبرنگار  صاحب نیوز اظهار کرد: باشگاه سوان، یکی از باشگاه های قدیمی اصفهان است و در گذشته همیشه جزء سه باشگاه برتر استان بوده و در جام حذفی نیز دوبار به فینال مسابقات راه پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صاحب نیوز,

مدیر عامل باشگاه سوان  با اشاره به مقام های مختلفی که این تیم قدیمی اصفهان در مسابقات مختلف به دست آورده است، تصریح کرد: این باشگاه بازیکنان زیادی را به فوتبال کشورمان و حتی در سطح ملی معرفی کرده است و در سال های 80 تا 90 از این باشگاه 10 تا 15 بازیکن به تیم ملی رفتند.

,

وی افزود: المپیک تیم های ارامنه هر 4 سال یکبار در کشور ارامنستان  برگزار می شود و از کل دنیا تیم های ارامنه در این مسابقات شرکت می کنند، چند دوره مجوز حضور را نتوانستیم کسب کنیم و بنا بر مشکلاتی که بود در این مسابقات شرکت نکردیم، اما با هزینه شخصی، تیم را در سال 90-91 به این مسابقات بردیم.

,

آندریاسیان با بیان اینکه درست است که ارمنی هستم، اما کشور و هویتم ایرانی است، گفت: در این سال با 45 ورزشکار و به نام شاهین شهر در مسابقات المپیک ارامنه شرکت کردیم.

,

مدیر عامل باشگاه سوان با بیان اینکه برای افتتاحیه بازی ها پرچم ایران و عکس مقام معظم رهبری را با خود برده بودم، عنوان کرد: روز بعد از مراسم افتتاحیه، برنامه بازی ها مشخص شد و ما  باید با تیم ارامنه رژیم صهیونیستی بازی می کردیم.

,

آندریاسیان خاطرنشان کرد: به همراه اعضای تیم جلسه ای گذاشته و تصمیم گرفتیم با این تیم بازی نکنیم چرا که در هیچ مسابقه ای چه انفرادی و چه گروهی تیم های کشورمان در مقابل اسرائیل بازی نکرده بودند و ما این کشور را اصلاً به رسمیت نمیشناختیم.

,

مدیرعامل باشگاه سوان عنوان کرد: در این مسابقات تیم سوان خوب بازی کرد اما به دلیل اینکه در بازی مقابل رژیم صهیونیستی به میدان نرفتیم، اوت شدیم اما اصلاً ناراحت نبودیم چرا که آنچه را که انجام دادیم، باور داشتیم.

,

این مربی فوتبال گفت: اگر امروز هم این اتفاق بیفتد، حاضر نیستم در مقابل تیم رژِیم کودک کش و تروریست به میدان بروم و هنوز هم به این کار خود افتخار می کنیم و اگر به گذشته برگردیم نیز دوباره به میدان نخواهیم رفت.

,

وی افزود: امروز هم می بینیم رژیم صهیونیستی در حال ترور دانشمندان و نخبگان کشور است؛ البته باید بداند که نمی تواند مانع پیشرفت کشور شود.

,

آندریاسیان بیان کرد: امروز چهره واقعی این رژیم غاصب نمایان است و البته نابودی آن نزدیک خواهد بود

,

به گزارش صاحب نیوز؛ باشگاه سوان در سال 1972 میلادی و حدود 47 سال پیش تاسیس شده و یکی از باشگاه های با قدمت در اصفهان است؛ این باشگاه یکی از قدرت های استان اصفهان در رشته فوتبال به حساب می آید و در کنار سپاهان و ذوب آهن مطرح بوده است؛ تعداد قابل توجهی از بازیکنان فوتبال ارامنه که در لیگ درخشیدند، محصول این باشگاه هستند و حتی برخی از بازیکنان این تیم سابقه بازی در تیم ملی را نیز دارند.

,

سوان در دو فینال جام حذفی حاضر بوده است؛ ابن باشگاه هر چند که در حال حاضر پویایی گذشته را ندارد اما همچنان نیز فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه