اخبار داغ

عضو تیم ملی جودو:

اسرائیل را به رسمیت نمی شناسم/ شادمانی مسابقه ندادن با حریف اسرائیلی کم از دریافت مدال نیست

اسرائیل را به رسمیت نمی شناسم/ شادمانی مسابقه ندادن با حریف اسرائیلی کم از دریافت مدال نیست
محمد محمدی بریمانلو با بیان اینکه اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسم، گفت: حسی که از اعزام نشدن یا مسابقه ندادن با حریف اسرائیلی در مسابقات جهانی برای یک ورزشکار ایرانی وجود دارد، کمتر از حس شادمانی و دریافت مدال قهرمانی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدبریمانلو، عضو تیم ملی جودو در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: جودوکاران ایران در چند سال اخیر از مسابقه دادن در مقابل جودوکاران اسرائیلی منع شده اند و این حرکت باعث شد تا کشور ایران توسط فدراسیون جهانی جودو تعلیق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

بریمانلو اضافه کرد: در سال 2017 در مسابقات جهانی آلمان به دلیل حضور رقیب اسرائیلی مسابقه را واگذار کردم و بعد از آن پستی را در اینستاگرام منتشر کردم که اگر 100 بار هم این اتفاق برای من بیفتد مسابقه نمی دهم.

,

وی ادامه داد: سال گذشته نیزبا توجه به پیش بینی اینکه در این مسابقات رقیب مقابل من یک ورزشکار اسرائیلی باشد، اعزامم کنسل شد.

,

بریمانلو با اشاره به اینکه قوانین جمهوری اسلامی ایران قابل احترام است و این موضوع را به خوبی پذیرفته ایم، خاطر نشان کرد: اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسیم و قطعا حسی که از اعزام نشدن یا مسابقه ندادن با رقیب اسرائیلی در مسابقات جهانی برای یک ورزشکار ایرانی وجود دارد، کمتر از حس شادمانی و دریافت مدال قهرمانی نیست.

,

این جودوکارعضو تیم ملی یادآور شد: تنها نکته ای که باعث ناراحتی ورزشکارانی که با این وضعیت مواجه می شوند این است که بعد از برگشت از مسابقات یا انصراف از حضور در مسابقه هیچ گونه حمایت مادی و معنوی توسط وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک برای آنها لحاظ نمی شود و این موضوع خاطرشان را آزرده می کند.

,

وی خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات جهانی از سه کشور دعوت به همکاری شدم اما پاسخ رد دادم زیرا قلبم برای ایران می تپد و تا روزی که بخواهم در عرصه های ورزشی حضور پیدا کنم برای کشورم مسابقه خواهم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه