اخبار داغ

​قهرمان کیک بوکسینگ جهان:

عدم رویارویی در برابر حریف اسرائیلی، کلکسیون افتخاراتم را کامل کرد/ همدلی مسلمانان؛ خط پایان رژیم جعلی صهیونیستی

عدم رویارویی در برابر حریف اسرائیلی، کلکسیون افتخاراتم را کامل کرد/ همدلی مسلمانان؛ خط پایان رژیم جعلی صهیونیستی
عباس شیبک گفت: افتخار می کنم که در مسابقات بین المللی ووشو ستارگان روسیه از رویارویی با حریف اسرائیلی خود صرف نظر کردم، با این اقدام کلکسیون افتخاراتم تکمیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک، قهرمان کیک بوکسینگ جهان که در مسابقات جام ستارگان روسیه از رقابت با حریف اسرائیلی اش انصراف داد، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: اسرائیل همانند اختاپوت، به فلسطین اکتفا نمی کند و دنبال این است تا با جنگ افروزی  کشورهای زیادی را به عنوان برده در اختیار داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

 
وی ادامه داد: برای قطع بازوهای این اختاپوت جهانی و از بین بردن رژیم جعلی صهیونست ها همت، یکپارچگی و همدلی نیاز است و اگر این نهضت جهانی و مهم تا به امروز آنگونه که شایسته است محقق نشده بخاطر این است که مسلمانان جزیره ای عمل کرده اند.
 
این قهرمان فراملی اضافه کرد: تازه ترین جنایات این رژیم، متاسفانه ما یکی از دانشمندان برجسته  کشور خود را  از دست دادیم و این نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل ملت ایران است.
 
 به گفته وی، اسرائیل با این اقدام بزدلانه نفرت ها را از خود بیشتر کرد و نه تنها ملت ایران بلکه تمام ملت های آزاده هم چنین اقداماتی را محکوم کرده اند.
 
شیبک اذعان کرد: افتخار می کنم که در مسابقات بین المللی ووشو  ستارگان  روسیه در سال 2015  در شهر مسکو در مرحله یک چهارم‌ نهایی از رویارویی با حریف اسرائیلی خود صرف نظر کردم.

هدف؛ به رسمیت نشناختن رژیم کودک کش
 
وی افزود: شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد، اما اینکه من هم توانسته ام یک کار مثبت در راستای به رسمیت نشناختن این رژیم کودک کش انجام دهم خوشحالم می کرد.
 
مربی تیم ملی ووشو جوانان ادامه داد: مقام های زیادی در سطح آسیا و جهان به دست آورده ام، ولی می توانم بگویم کلکسیون افتخاراتم با این مسابقات تکمیل شد و همیشه خاطره خوب این رقابت ها که توانسته ام با کارم دل یک ملت مظللوم را شاد کنم هر چند که آن ها هم مطلع نشوند، به عنوان یک نقطعه مثبت در ذهنم برای همیشه باقیست.
 
وی گفت: همه باید بدانند پایه های این رژیم غاصب هر روز سست تر و لرزان می شود، برای همین عجولانه و شتاب زده تصمیماتی می گیرند که نه تنها آنها را از این شرایط نجات نمی دهد بلکه تبعات ناشی از آن برایشان سخت تر و سنگین تر خواهد شد.
 
شیبک تصریح کرد: درست است که عزیزانی همچون سردار شهید سلیمانی و فخری زاده را از دست داده ایم، اما هستند جوانانی که مسیر و راه این عزیزان را ادامه دهند، مصمم تر از گذشته می شوند تا ریشه این دولت غاصب و لگه ننگ بشیریت را از روی زمین بردارند.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, هدف؛ به رسمیت نشناختن رژیم کودک کش, هدف؛ به رسمیت نشناختن رژیم کودک کش,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه