اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

نمایندگان در انجام وظایف خود همانند شهید مدرس عمل کنند/ مجلس اقتصاد کشور را در مسیر قوی شدن ریل گذاری کند

نمایندگان در انجام وظایف خود همانند شهید مدرس عمل کنند/ مجلس اقتصاد کشور را در مسیر قوی شدن ریل گذاری کند
ائمه جمعه استان کرمان گفتند: نمایندگان مجلس باید ویژگی های شهید آیت الله سید حسن مدرس را مد نظر داشته باشند و سعی کنند همانند این شهید عالیقدر به وظایف خود عمل کنند و مجلس باید اقتصاد کشور را در مسیر قوی شدن قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ دهم آذر ماه سالروز شهادت شهید آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است. در دیدگاه این شهید بزرگوار مجلس قانون گذاری به دلیل تشکیل شدن از نمایندگان مردم کشور، به منزله عصاره ملت و مرکز ثقل مملکت است. وی مجلس را رقم زننده امور ملت و تنها مرجع تصمیم گیرنده در مملکت می دانست. مدرس معتقد بود هیچ قانون، مصوّبه و امتیاز بدون نظر و تصویب مجلس، قانونی نیست. وی در جلسه 25 اسفند 1302 در بیان مقام و منزلت مجلس می گوید: «این مجلس را به منزله تمام ایران می دانم. مثل این است که سی کُرور اهالی ایران در اینجا تشریف دارند».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نمایندگان در انجام وظایف خود همانند شهید مدرس عمل کنند/ لزوم توجه مجلس به مسائل فرهنگی کشور 

, نمایندگان در انجام وظایف خود همانند شهید مدرس عمل کنند/ لزوم توجه مجلس به مسائل فرهنگی کشور  , نمایندگان در انجام وظایف خود همانند شهید مدرس عمل کنند/ لزوم توجه مجلس به مسائل فرهنگی کشور ,

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: نمایندگان مجلس باید ویژگی های شهید آیت الله سید حسن مدرس را مد نظر داشته باشند و سعی کنند همانند این شهید عالیقدر به وظایف خود عمل کنند.

,

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: شهید مدرس اسوه شجاعت، شهامت، آزادگی و وارستگی بود، وی اهل بصیرت و تیز هوشی بود و صراحت کلام داشت با امتیاز طلبی به شدت مخالف بود و ایشان همواره منافع کشور، اسلام و مسلمین را مد نظر داشت.

,

وی افزود: شهید آیت الله سید حسن مدرس در عمل به آنچه که اعتقاد داشت، اهتمام می ورزید و بارها امام راحل ایشان را مورد تکریم و تجلیل قرار داده بودند.

,

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه انتظار می رود که مجلس و نمایندگان ما چنین ویژگی هایی داشته باشند، تصریح کرد: وظیفه امروز مجلس بسیار مهم، حساس و سرنوشت ساز است و انتظار ملت ایران و رهبر معظم انقلاب آن است که این مجلس، انقلابی، جهادی و به وقت عمل کند.

,

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به اینکه امروز کشور به شدت درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی است، ابراز کرد:  در شرایط شیوع بیماری کرونا هستیم در عین حالی که باید با این بیماری مبارزه کنیم؛ اما نمایندگان از مسائل اصلی نباید غافل باشند و باید به مشکلات معیشتی مردم بیشتر توجه کنند؛ چرا که اقشار ضعیف و کم درآمد به شدت تحت فشار هستند.

,

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید به مسائل فرهنگی توجه کنند تا در دوران محدودیت هایی کرونایی از این بُعد مشکل پیدا نکنیم، گفت: امروز مراکز فرهنگی، مساجد، نماز جمعه ها و محافل دین تعطیل هستند و نمایندگان باید این مسئله را مد نظر داشته باشند.

,

حجت الاسلام و المسلمین منتظری اظهار کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی به عدم مدیریت صحیح و بی تدبیری و بخشی دیگر به خارج از کشور بر می گردد و تحریم هایی که در این زمینه مشکل ساز شده اند.

,

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: دشمن نمی خواهد کشور ما پیشرفت داشته باشد و دراین عرصه شاهد بودیم در روزهای اخیر یکی از برجسته ترین دانشمندان هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده را ترور کردند.

,

مجلس  اقتصاد کشور را در مسیر قوی شدن ریل گذاری کند

, مجلس  اقتصاد کشور را در مسیر قوی شدن ریل گذاری کند, مجلس  اقتصاد کشور را در مسیر قوی شدن ریل گذاری کند,

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مدرس به عنوان روز مجلس حاوی پیام های متعددی است، گفت: از جمله ویژگی های شهید مدرس می توان به ساده زیستی ایشان و عدم تعلق به دنبا و مادیات اشاره داشت.

,

امام جمعه شهرستان جیرفت ادامه داد: این ویژگی شهید آیت الله مدرس موجب می شود که انسان صراحت لهجه پیدا کند و همچنین تصمیمات مبتنی بر عقلانیت و دین اتخاذ کند که امروز به این مسئله به شدت نیاز است.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند مجلس یازدهم از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس پس از انقلاب است، ابراز کرد: مجلسی قوی و انقلابی است که بتواند مسیر نظام را به گونه ای ریل گذاری کند که در راستای قوی شدن و انقلابی بودن حرکت کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر با تأکید بر اینکه از مجلس توقع داریم که در بعد اقتصادی مسیر قوی شدن نظام را فراهم کند، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که برخی به دنبال سیاست گذاری برای رفع تحریم ها هستند در حالی که از بین رفتن تحریم ها با توجه به خوی استکباری که دشمنان دارند امکان پذیر نیست و تجربه هم این مسئله را نشان داده است.

,

امام جمعه شهرستان جیرفت با بیان اینکه قوی شدن ما مهم است، عنوان کرد: اقتصادی که همراه با گرانی و ارزانی باشد، نشانه بیماری اقتصاد است؛ امروز عده ای در جامعه به دنبال این هستند که با اتخاذ سیاست ها، در جامعه گرانی ایجاد کنند تا از این مقوله نا امیدی را در جامعه برداشت شود و یا از سوی دیگر ارزانی بیاورند تا امید کاذب ایجاد کنند تا مفید بودن مذاکره را در جامعه ترویج دهند.

,

وی تأکید کرد: مجلس باید اقتصاد کشور را در مسیر قوی شدن قرار دهد تا زمینه مذاکره با استکبار جهانی از بین برود و کسی به خود اجازه ندهد پس از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی دم از مذاکره با قاتلین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده بزند.

,

ضرورت مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی در مجلس

, ضرورت مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی در مجلس , ضرورت مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی در مجلس,

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر اینکه کار نمایندگان باید انقلابی باشد، گفت: در شرایط کنونی آنچه که مقام معظم رهبری بر آن تأکید و مردم نیز توقع دارند، این است که مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود.

,

امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه نمایندگان به منظور عدم وابستگی به نفت و توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور توجه داشته باشند، عنوان کرد: خواسته دیگر مردم، مقابله با زیاده خواهی های آمریکا است و در این زمینه شاهد هستیم مجلس شورای اسلامی لایحه ای را در دستور کار انقلابی خود قرار داده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه