اخبار داغ

راعی: خواستار جدیت در ممانعت از برگزاری جمعه بازار هستیم

واکنش فرماندار نجف آباد به فیلم «جمعه بازار مرگ»

واکنش فرماندار نجف آباد به فیلم «جمعه بازار مرگ»
فرماندار در واکنش به فیلم جمعه بازارِ مرگ گفت: مسئله جمعه بازار هم از جمله مواردی بود که بنده در جلسه مطرح کردم و خواستار جدیت در ممانعت از برگزاری و در عین حال حمایت از دست فروشان در جهت تأمین معاش آن ها شدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ روز جمعه بود که یک گزارش ویدئویی از وضعیت جمعه بازار امیرآباد در شهر نجف آباد از سوی صاحب نیوز منتشر شد. بر اساس محتوای این ویدئو، بسیاری از اقلام غیر ضروری در این بازار به فروش می رسید و جمعیت زیادی در آن جا تجمع داشتند که پس از انتشار بازتاب های زیادی به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در واکنش به این خبر در ارتباط مجازی با صاحب نیوز گفت: روز گذشته در جلسه ای موضوع این تجمعات بررسی و پیرامون آن صحبت شد.

,

مجتبی راعی ادامه داد: شهرداری عنوان کرد با وجود مخالفتِ ما، عده ای به این کار اقدام کردند که بنا شد پیگیری جدی برای توجیه،  ممانعت و برخورد لازم داشته باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح محدودیت ها، هر روز با مسئولان و ناظران اصلی طرح جلسه برگزار می شود و مشکلات و راهکارها بررسی و هماهنگی های لازم صورت می گیرد؛ مسئله جمعه بازار هم از جمله مواردی بود که بنده در جلسه مطرح کردم و خواستار جدیت در ممانعت از برگزاری و در عین حال حمایت از دست فروشان در جهت تأمین معاش آن ها شدم.

,

برای دیدن فیلم جمعه بازاِر مرگ اینجا کلیک کنید.

, برای دیدن فیلم جمعه بازاِر مرگ اینجا کلیک کنید.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه