اخبار داغ

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

دست آمریکا و اسراییل به خون شهید فخری زاده آلوده است/راه شهدای هسته ای هرگز متوقف نمی شود

دست آمریکا و اسراییل به خون شهید فخری زاده آلوده است/راه شهدای هسته ای هرگز متوقف نمی شود
مولوی نذیر احمد سلامی گفت: امریکا و اسراییل به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند و بدون شک دست آنها به خون دانشمند هسته ای ما آلوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: اسراییل دشمن دیرینه مسلمانان و به خصوص ملت ایران بوده و  همواره به دنبال حذف فیزیکی دانشمندان و بزرگان کشور مانند سردار سلیمانی است.

وی افزود: امریکا  و اسراییل به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند و بدون شک دست آنها به خون دانشمند هسته ای ما آلوده است، استکبار جهانی قصد دارد با این اعمال ننگین، روند پیشرفت هسته ای و علمی جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند اما هرگز به این خواسته خود دست نمی یابد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی جنایتکار و آمریکا بدانند هرگز نمی توانند جلوی پیشرفت هسته ای را کشور ما را بگیرند شابد روند را کند کنند، اما هرگز متوقف نخواهد شد و جمهوری اسلامی به اهداف والای خود دست پیدا می کند.

مولوی سلامی تاکید کرد: دشمن از توان دفاعی و هسته‌ای ایران می‌هراسد و با ترور شخصیت‌های نخبه ایرانی تلاش دارد مانعی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند، این اقدامات جنایتکارانه ناشی از دشمنی دیرینه اسراییل با ملت ایران است و بدون شک سران کشور این موضوع را بدون پاسخ نمی گذارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه