اخبار داغ

شطرنج‌باز تیم ملی ایران و قهرمان جوانان جهان:

رودر رو نشدن با نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی تصمیم خودم بود/ورزشکار آزاده باید ارزش ها را در دنیا بیان کند

رودر رو نشدن با نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی تصمیم خودم بود/ورزشکار آزاده باید ارزش ها را در دنیا بیان کند
آرین غلامی، در حالیکه در صدر جدول مسابقات جهانی قرار داشت، حاضر به رویارویی برابر ورزشکار رژیم صهیونستی نشد و به همین دلیل از رقابتها کنار گذاشته شد و در این باره گفت: خودم شخصا در مسابقات شرکت کردم و تنها بودم و کسی هم نبود که اجبار به بازی نکردن کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هیچ منش پهلوانی جواز صادر نمی کند تا دستانی که به خون کودکان مظلوم آغشته شد را بفشاریم که اگر بفشاریم چگونه پاسخ آرمیتاهایی را خواهیم داد که سازمان سراسر سیاه موساد پدرانشان را ترور کرد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سران رژیم صهیونیستی از ابتدای شکل گیری توسط غربی ها و در راس آنها انگلیس تا کنون همواره دست هایشان به خون هزاران زن و طفل فلسطینی آغشته است و نه تنها مسلمانان جهان بلکه هر انسانی از هر دین و اقلیتی این رژیم را خونخوار می داند

,

میادین و سکوهای قهرمانی جزو مکان هایی هستند که پیام های سیاسی و انسان دوستی را می توان از آن به گوش تمام جهانیان رساند چرا که ورزش مخاطبان خاص و زیادی را در دنیا به خود اختصاص می دهد

,

عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی به خاطر اقدامات وحشیانه این رژیم در فلسطین هم از جمله پیام ها و اقدامات ورزشی برگرفته از جهان سیاست است.

,

دولت ایران از آنجا که رژیم غاصب و اشغالگر قدس را به رسمیت نمی شناسد برای شهروندان اسرائیلی روادید صادر نمی کند

,

این نگاه و اقدام سیاسی اینگونه به ورزش ورود کرده که ورزشکاران کشورمان از حضور در هر میدانی که نمایندگان رژیم صهیونیستی یک طرف آن هستند، امتناع کنند

,

چرا که هیچ منش پهلوانی جواز صادر نمی کند تا دستانی که به خون کودکان مظلوم آغشته شد را بفشاریم که اگر بفشاریم چگونه پاسخ آرمیتاهایی را خواهیم داد که سازمان سراسر سیاه موساد پدرانشان را ترور کرد؟

,

البته عدم رویارویی با رژیم غاصب گر اسراییل فقط به ایرانیان ختم نمی شود و ورزشکاران به نامی چون اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین یعنی «دیه‌گو آرماندو مارادونا» از جمله ورزشکارانِ حامی مردم فلسطین است.

,

کریستیانو رونالدو که عنوان مرد سال فوتبال جهان را هم در کارنامه دارد از جمله ورزشکاران مطرح در اعتراض به جنایت خونین اسرائیل در فلسطین و حمایت از مردم مظلوم این کشور است.

,

شهر ورزش پرور همدان قهرمانانی چون مه لقا جام بزرگ که با حجاب خود در المپیک درخشید و بانوی جودوکاری چون مریم بربط که از دست دادن هنگام دریافت مدال خودداری کرد نابغه ای چون حمید اسلامی که مقام طلای مسابقات خود را رهبر تقدیم کرد.

,

کشتی گیرانی چون مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن که با مربی گری خود استعدادهای نهفته ای را شناسایی و راهی میادین ملی کرد.

,

در سطح ملی هم کشور ایران از این قهرمانان فراوان دارد؛ آرین غلامی شطرنج‌باز تیم ملی ایران و قهرمان آسیا و جوانان جهان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در حالیکه در صدر جدول مسابقات قرار داشت، حاضر به رویارویی برابر ورزشکار رژیم صهیونستی نشد و به همین دلیل از رقابتها کنار گذاشته شد.

,

, ,

غلامی در این باره به خبرنگار عصر همدان، گفت: خودم شخصا در مسابقات شرکت کردم و تنها بودم و کسی هم نبود که اجبار به بازی نکردن کند.

,

وی افزود: زمان کمی بود و نه به خانواده و سرپرست دسترسی داشتم و تصمیم شخصی خودم بود و هر انسان آزاده ای هم بود همین تصمیم را برای دفاع از آرمان ها می گرفت.

,

ورزشکار ایرانی با اشاره به سخن سردار شیهد سلیمانی که گفتند هر کسی در هر عرصه ای است باید فعالیت کند گفت: ورزشکار نباید تک بعدی باشد و ارزش ها را در دنیا بیان کند.

,

غلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: ظلم بی سابقه اسرائیل بر همه دنیا آشکار شده است و همین چند روزپیش هم سردار محسن فخری زاده را ترور کردند که نشان از ناتوانی آنهاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه