اخبار داغ

سلیمانی: دستاوردهای فدراسیون اسکواش در ایران باعث تقدیر فدراسیون جهانی شد

سلیمانی: دستاوردهای فدراسیون اسکواش در ایران باعث تقدیر فدراسیون جهانی شد
رییس فدراسیون اسکواش گفت: شاخص‌ترین موضوعی که فدراسیون جهانی اسکواش را در تابستان وادار به دادن پیامی قدرشناسانه و حمایتی به کشورمان کرد، این بود که در شرق ایران مجموعه‌ای بین‌المللی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش، با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون اظهار داشت: هر چند کرونا با بی‌رحمی همه فعالیت‌ها را در دنیا تحت شعاع قرار داد، ما در فدراسیون از همان ابتدا با تشکیل تیمی صاحب نظر هم سند چشم‌انداز فدراسیون را و هم تقویم عملیاتی سال جاری را با شرایطی که یقین داشتیم به درازا خواهد کشید، بروزرسانی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: خوشبختانه در این مدت به دستاوردهای خوبی هم رسیدیم. در همین اوضاع کرونا ما کسب کرسی کردیم، اما شاخص ترین موضوعی که فدراسیون جهانی اسکواش را در تابستان وادار به دادن پیامی قدرشناسانه و حمایتی به کشورمان کرد، این بود که در شرق ایران مجموعه‌ای بین‌المللی با حضور وزیر ورزش و جوانان آن هم در زمانی که تقریبا بیشتر فعالیت‌های ورزشی در دنیا نیمه تعطیل بودند افتتاح شد.
,
 
,
رییس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: این مجموعه در زمان تحریم‌های شدید تامین اعتبار شد و اینکه در کم خبری اخبار ورزشی جهانی، در ایران مجموعه‌ای با حضور یک مقام عالی مورد بهره برداری قرار گرفت که اهمیت موضوع را دوچندان می‌کرد.
,
 
,
سلیمانی گفت: برای بقای اسکواش و راکتبال و پدل با شرایط سال ۹۹ خودمان را تطبیق دادیم و برنامه‌ها را در کل کشور به سمت فعالیت‌های مجازی آموزشی و مسابقات و گردهمایی‌ها و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی هدایت کردیم که این تغییر رویه علاوه بر اینکه مورد توجه مجموعه اسکواش کشورمان قرار گرفت جالب بود که با دریافت گزارش اقدامات صورت گرفته، مسئولان جهانی اسکواش در پیامی دیگر در مهرماه اقدام متفاوت ایران را در این فضا نسبت به سال های قبل برای گرامیداشت روز جهانی اسکواش را به دیگر کشورها به عنوان اقدامی نو و نمونه ارسال کرد. چون فعالیت‌های یکپارچه و همزمان در کل کشور، یک سیاست تکلیفی موفق بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه