اخبار داغ

مسئول گلزار شهدای کرمان خبر داد؛

آغاز زندگی 116 زوج کرمانی در جوار مزار شهیدحاج قاسم سلیمانی/ جوانانی که زندگی شان را با توسل به شهدا بیمه کردند

آغاز زندگی 116 زوج کرمانی در جوار مزار شهیدحاج قاسم سلیمانی/ جوانانی که زندگی شان را با توسل به شهدا بیمه کردند
سردار حسنی گفت: از زمانی که پیکر پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آرمید تاکنون یکصد و شانزدهمین زوجی هستند که آغاز زندگی خود را با بیعت با سردار و سایر شهدا تبرک می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان، شامگاه گذشته یکصد و شانزدهمین زوج کرمانی عقد خود را  بیعت با شهدا  در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای ثاراللهی آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سردار محمد حسنی مسئول گلزار شهدای کرمان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: از زمانی که بارگاه سپهبد شهید حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان آرمید تاکنون یکصد و شانزدهمین زوجی هستند که آغاز زندگی خود را با بیعت با سردار و سایر شهدا تبرک می کنند.

,

وی گفت: در این زمینه نیز هدایای معنوی از جمله کتاب شهیدان که توسط بنیاد حفظ  آثار و نشر دفاع مقدس منتشر شده در اختیار آنان قرار می گیرد تا توسل بر شهیدان بتوانند زندگی مالا مال از محبت و عشق به خدا، ائمه و شهدا آغاز کنند.

,

پژمان اسلامی داماد 25 ساله در این رابطه بیان کرد: در ابتدا از اینکه سردار بزرگی همچون حاج قاسم را از دست دادیم بسیار تاسف می خورم اما به هر حال از طرفی شهادت بالاترین درجه ای است که نصیب آن بزرگوار شده است.

,

وی عنوان کرد: مگر می شود جشن ازدواج خود را در شهری برگزار کرد که آغازش در جوار امامزاده ای همچون سردار نباشد، او که 40 سال زندگی و امنیت خود را به خطر انداخت تا برای امثال ما امنیت را برقرار کند.

,

اسلامی اذعان کرد: بدین جهت سعی کردم آغاز زندگی خود را در جوار بارگاه ایشان و سایر شهدای ثارالله آغاز کنم و به دوستان، خانواده و امثال آن نشان دهیم که با توسل به شهدا  می توان پایه زندگی را بیمه کرد.

,

داماد 25 ساله تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که در قید حیات بود لطف زیادی نسبت به جوانان داشت و هم اکنون جوانان شک نکنند که قطعا برکات آن سردار بزرگ همچنان بدرقه راه آنان خواهد بود.

,

اسلامی افزود: از چند ماه قبل تصمیم گرفتیم استارت زندگی خود را از جوار بارگاه حاج قاسم شروع کنیم که انشاالله فردا نسلی از ما روی کار آید که رهرو راه شهید حاج قاسم سلیمانی و آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و حضرت آقا باشند.

,

وی ادامه داد: هر چند می شد جشن ازدواج خود را در تالار و خانه باغ ها گرفت، اما در کنار مزار شهدا سعادت می خواهد که بحمدالله این سعادت نصیب ما شد.

,

اسلامی گفت: قصد من تاریخ سازی در بین جوانان، اقوام ، آشنایان و خانواده خود و همسرم بود، اینکه بدانند چنین حرکتی باعث خواهد شد تا زندگی پاک و سالمی را آغاز کنیم و با دعای شهدا عاقبت به خیر شویم.

,

به گزارش راه آرمان، مهلا کاظم پور همسر پژمان اسلامی نیز از خادم الشهدای گلزار است. 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه