اخبار داغ

امام‌جمعه ازنا:

ترور «شهید فخری‌زاده» ناشی از عجز و ناتوانی استکبار جهانی است

ترور «شهید فخری‌زاده» ناشی از عجز و ناتوانی استکبار جهانی است
حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه ازنا گفت: ترور شهید فخری زاده نشانه‌ای از عجز و ناتوانی کامل دشمنان و استکبار جهانی در برابر پیشرفت‌های همه‌جانبه انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: ترور شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از ناتوانی کامل دشمنان در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند مکتب و مسیر شهدا توسط فرزندان غیور و جوانان انقلابی ادامه خواهد یافت؛ این ترور بار دیگر به ما ثابت کرد دشمن به حدی زبون و ناتوان شده است که دست به ترور و حذف افراد به‌صورت وحشیانه می‌زند.

,

امام جمعه ازنا ترور دانشمندان ایران را یک روش حقیرانه برای جلوگیری از پیشرفت علمی و تکنولوژی ایران دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیست باید بدانند این اقدامات آن‌ها به‌هیچ‌عنوان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

,

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران این را به‌خوبی تجربه کرده است که با شهادت فرزندان خویش، بیش از گذشته و باانگیزه قوی و مصمم‌تر از هر زمان دیگری، راه پیشرفت و رسیدن به نوآوری‌های بهتر و موفق‌تر را باهمت دانشمندان و نخبگان خود ادامه خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه