اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

عامل شهادت دانشمند هسته‌ای، منافقین داخلی و جاسوسان بازرس‌نما هستند

عامل شهادت دانشمند هسته‌ای، منافقین داخلی و جاسوسان بازرس‌نما هستند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر لزوم اخراج بازرسین آژانس هسته‌ای از کشور تاکید کرده و گفت: این ها بازرس نیستند بلکه جاسوسانی در لباس بازرس هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام رسول برگی در جمع دانشجویان تجمع‌کننده مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: بسیاری نمی‌خواستند این شخصیت‌ بزرگوار و استاد که سال ها در مسائل هسته ای زحمت کشیده و نخبه پروری کرده را به عنوان دانشمند هسته ای بشناسانند ولی مقام معظم رهبری در پیام خود ایشان را دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی کشور خطاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار،,

وی اظهار داشت: ایشان هم از لحاظ دفاعی و هم از لحاظ هسته ای خدمات بسیاری کرده بودند که آن کارها حقیقتا برایمان مایه افتخار است. وظیفه شاگردان تربیت یافته توسط ایشان، پیمودن راه این بزرگوار از لحاظ علمی و دفاعی و هسته ای است که کار را جلو ببرند. بزرگترین شکست برای دشمن نیز همین است که این راه بسته نشده و کار بر زمین نماند.

,

حجت الاسلام برگی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم شناسایی و انتقام از عاملین و آمرین این ترور گفت: دیپلماسی نرم و مذاکره نرم دیگر نمی‌خواهیم بلکه انتقام سخت می‌خواهیم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: مثل معروفی وجود دارد که می‌گوید خون را نباید با خون شست ولی خون سردار سلیمانی و شهید فخری زاده خونی است که باید با خون شسته شده و باید خون در مقابل خون باشد.

,

وی افزود: نفوذی های داخلی که منافقین هستند باید سریعاً شناسایی شده و به سزای اعمالشان برسند. عامل ترور شهید فخری زاده فقط آن شخص نیست که در ظاهر محل رفت و آمد او را لو داده است، بلکه آن شخصی است که شهید فخری زاده را به عنوان دانشمند هسته‌ای به آژانس هسته‌ای شناسانده است تا جاسوسان  آژانس بین المللی هسته ای او را به صهیونیست ها معرفی کنند.

,

حجت الاسلام برگی بر لزوم اخراج بازرسین آژانس هسته‌ای از کشور تاکید کرده و گفت: این ها بازرس نیستند بلکه جاسوسانی هستند که در لباس بازرس، نخبه های هسته ای و مکان های هسته ای ما را شناسایی کرده و این جریان ها را می آفرینند؛ نمونه آن جریان انفجار نطنز بود که مشخص بود که جاسوسان در این انفجار دست داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه