اخبار داغ

امام جمعه سربیشه:

برخورد قاطع با عاملان ترور شهید فخری‌زاده؛ راه را بر غرب‌گرایان می‌بندد

برخورد قاطع با عاملان ترور شهید فخری‌زاده؛ راه را بر غرب‌گرایان می‌بندد
حجت‌الاسلام نجمی‌پور با بیان این‌که مسئولان باید با اقدام درخور، راه را برای کسانی که دل در گرو غرب دارند ببندند گفت: هرگونه مذاکره در هر سطحی با دولت تروریست آمریکا امری نادرست و خلاف مصالح ملت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اقدام جنایتکارانه و به شهادت‌رساندن شهید فخری‌زاده، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی پیگیری و مجازات عاملان این اقدام تروریستی را حق مشروع و مسلم خود می‌داند و انتقام این شهادت مظلومانه را خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: این جنایت ددمنشانه و اقدام تروریستی کوردلانه که در هفته بسیج و سالگرد شهادت دانشمند فرزانه شهید شهریاری(ره) توسط عناصر خودفروخته تروریستی صورت گرفت، بار دیگر ترس و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفت‌های اعجاب برانگیز دفاعی کشور به جهانیان ثابت کرد.

,

امام جمعه سربیشه با اشاره به اینکه امروز دشمنان این نظام با پیشرفت، تحول و مقاومت ما مخالف هستند، بیان کرد: شاگردان شهید فخری‌زاده راه این شهید را ادامه خواهند داد، اما از آن‌جایی که این ترور، کار عجیبی بود؛ انتظار می‌رود مجامع بین‌المللی آن را محکوم کنند.

,

حجت‌الاسلام نجمی‌پور تصریح کرد: این ترور وحشیانه، نفاق و دو رویی مدعیان ضدیت با تروریسم را افشا کرد و بار دیگر پرده از چهره سفاک دشمنان ما برداشت.

,

وی ادامه داد: ترورهای بزدلانه، تهدیدهای امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فشارهای سنگین اقتصادی، ملت ایران و جمهوری اسلامی را به مذاکره بر سر توانایی‌های علمی نخواهد برد و دشمنان ما باید بدانند که ملت ایران با ترور و کشتار از آرمان خود دست نخواهد کشید.

,

هرگونه مذاکره با آمریکا خلاف مصالح ملت است

, هرگونه مذاکره با آمریکا خلاف مصالح ملت است,

امام جمعه سربیشه گفت: هرگونه مذاکره در هر سطحی با دولت تروریست آمریکا امری نادرست و خلاف مصالح ملت است و به فضل خداوند مقاومت ملت ایران تاکنون جواب داده و اکنون که در آستانه جواب نهایی است؛ ان‌شاءالله داغ سازش و تسلیم را بر دل مستکبران خواهیم نهاد.

,

حجت‌الاسلام نجمی‌پور تأکید کرد: خواسته مردم از مسئولان امنیتی کشور این است که در نهایت دقت و سرعت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل و محرکان این جنایت فجیع اقدام کنند. مسئولان نیز باید با اقدام درخور و متناسب خود، راه را برای کسانی که دل در گرو غرب دارند ببندند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه