اخبار داغ

در کمتر از 120 ساعت به وقوع پیوست؛

19 کشته و مجروح حاصل تصادفات رانندگی در سیستان و بلوچستان

19 کشته و مجروح حاصل تصادفات رانندگی در سیستان و بلوچستان
در پنج شبانه روز گذشته 19 نفر در محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان به علت وقوع تصادفات رانندگی کشته و مجروح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز راشدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با پژو ۴۰۵ در محور خاش به ایرانشهر 6 نفر کشته و مجروح شدند.

وی گفت: این اتفاق صبح امروز ساعت 9 و 35 دقیقه در کیلومتر 70 محور مواصلاتی خاش به ایرانشهربه وقوع پیوست که در پی آن چهار تن از سرنشینان مجروح و 2 نفر کشته شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: در تصادفی دیگر که شبانگاه روز گذشته ساعت 20 و 55 دقیقه در فلکه ورودی شهرک جهاد شهرستان زاهدان رخ داد 6 نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه نیز بر اثر واژگونی  یک دستگاه  پژو ۴۰۵ رخ داد که مجروحان برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: پنجشنبه هفته گذشته نیز ساعت 18 و 45 دقیقه بر اثر برخورد یک دستگاه  کامیونت و کامیون و پژو ۴۰۵ در محور زاهدان به زابل کیلومتر 35؛ هفت نفر مجروح شدند.

به گفته راشدی، مجروحان این حوادث برای سیر مراحل درمانی با 9 دستگاه آمبولانس به بیمارستان های امام خمینی خاش و خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه