اخبار داغ

سرپرست صمت لرستان:

ممنوعیت خروج مرغ از لرستان/۲۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد

ممنوعیت خروج مرغ از لرستان/۲۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد
رازانی، سرپرست صمت لرستان با بیان اینکه در راستای جلوگیری از خروج غیر مجاز مرغ از استان نظارت ها تشدید شده است گفت: ۲۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بختیار رازانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: قیمت مرغ به دلیل بالا رفتن قیمت نهاده های دامی که وارداتی است، افزایش یافته اما با توجه به این که مرغ یکی از مایحتاج ضروری و مورد نیاز خانواده ها است برای عرضه و تقاضا برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: مرغداری های استان توان تامین مرغ را در لرستان دارند و حتی بیشتر از نیاز استان تولید می کنند؛ روزانه ۱۰۰ تن مرغ در استان مصرف می شود اما بیشتر از این مقدار تولید می گردد.

,

سرپرست صمت لرستان عنوان کرد: تلاش هایی صورت گرفته تا عرضه و تقاضا کنترل شود و هم اکنون قیمت مرغ در استان ۲۴ هزار تومان تعیین شده است.

,

رازانی با اشاره به این که قیمت مرغ در استان لرستان نسبت به استان های همجوار کمتر است گفت: در برخی از استان های همجوار قیمت مرغ تا ۲۷ هزار تومان هم عرضه می شود و برای جلوگیری از خروج غیر مجاز مرغ از استان، با همکاری تعزیرات نظارت ها تشدید شده است.

,

وی بیان کرد: در حال حال کمبود اقلام و کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد و رصد روزانه از سطح بازار صورت می گیرد.

,

سرپرست صمت لرستان با اشاره به اجرای محدودیت های کرونایی در بازار خاطرنشان کرد: گشت هایی به صورت مستمر در بازار فعالیت می کنند، تاکنون ۲۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب و ۱۳ واحد دیگر به تعزیرات معرفی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه