اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه خبر داد؛

راه‌اندازی کمپ معتادان متجاهر تربت حیدریه از ابتدای دی ماه

راه‌اندازی کمپ معتادان متجاهر تربت حیدریه از ابتدای دی ماه
پس از انتشار گزارشی با عنوان بازرگانی مرگ در سرمای پاییزی تربت حیدریه، معاون استاندار و فرماندار این شهرستان از راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر خبر داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح شنبه در روزی که گزارشی از نابسامانی کارتن خوابهای تربت حیدریه روی خبرگزاری ها قرار گرفته بود، علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در نشستی مشترک با صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی بر سر موضوعات این معضل اجتماعی به گفتگو پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

علی رستمی فرماندار شهرستان در این جلسه که صبح امروز با امضا تفاهم نامه چهارجانبه همکاری فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همراه بود، گفت:جهت ساماندهی و نگهداری معتادین متجاهر کمپ ماده ۱۶ از ابتدای دی ماه سال جاری در تربت حیدریه راه اندازی می شود.

,

شهرستان تربت حیدریه از ۲ مرکز اقامتی درمان معتادین موسوم به ماده ۱۵ (ویژه معتادین خودمعرف) برخوردار است که این مراکز نقش مهمی را در درمان افراد مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر جهت درمان و پاکسازی مراجعین ایفا می کنند.

,

وی افزود: علاوه بر کمپ های موجود، با هماهنگی های به عمل آمده و تعامل دستگاه های ذیربط، کمپ ماده ۱۶ نیز در تربت حیدریه با ظرفیت ۱۰۰ نفر تا پایان تیرماه سال جاری جهت جمع آوری معتادین متجاهر راه اندازی می شود.

,

فرماندار تربت حیدریه در خصوص امار کشفیات صورت گرفته بیان داشت: در سال گذشته ۲ تن از انواع مواد مخدر کشف و ۵۲۰ قاچاقچی و ۴۵۰ خودرو نیز توقیف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه