اخبار داغ

نخبه علمی شهرستان اردل:

ترور نخبگان، سرانجام برجامی که امضایش تضمین بود

ترور نخبگان، سرانجام برجامی که امضایش تضمین بود
نخبه علمی شهرستان اردل با بیان اینکه تنها راه نجات کشور تکیه بر توان داخلی است نه چشم دوختن به دولت جنایتکار آمریکا گفت:ترور نخبگان سرانجام برجامی که امضایش تضمین بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین سلیمانی نخبه علمی شهرستان اردل در گفت در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای گفت: این ترور بزدلانه که با دستان جنایتکارانه شبکه‌ صهیونیستی تروریزم بین‌الملل دولتی صورت گرفت نشانه‌ به بن بست رسیدن استکبار جهانی در مقابل پیشرفت‌های علمی  ملت سرافراز ایران اسلامی بوده و صرفاً جهت انتقامجویی از ملت عزیز ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

سلیمانی بیان کرد:جنایتکاران تصور میکنند با ترور دانشمندان کشور می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این مرز و بوم ایجاد نمایند، ولی با حول و قوه الهی انشاءالله در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت.

وی در ادامه افزود: برخی از مسئولین همچنان دم از مذاکره می زنند و تنها راه نجات کشور را مذاکره با غرب و آمریکای جنایتکار می دانند و بدانند که آمریکا و غرب بی اعتماد هستند و هیچ زمانی خیرخواه ما نخواهند بود  و همچنین ترور نخبگان سرانجام برجامی که امضایش تضمین بود.

نخبه علمی شهرستان اردل با بیان اینکه راه نجات کشور تکیه بر  توان داخلی است گفت: مقاومت و مقابله با استکبار جهانی ، موجب دستیابی به عزت و اقتدار می شود.
 

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه