اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

تکیه بر پتانسیل‌های درونی می‌تواند با انفعال اروپایی‌ها در برجام مقابله کند

تکیه بر پتانسیل‌های درونی می‌تواند با انفعال اروپایی‌ها در برجام مقابله کند
حسن پور بیگلری گفت: اروپایی­‌ها باید به تعهداتی که طبق برجام پذیرفته­‌اند، عمل کنند و منافع ما را از این توافق تأمین کنند، اما مشکل اصلی از جایی شروع می شود که اروپایی ها قصد دارند با اتخاذ موضع گیری های سیاسی ایران را در برجام نگه دارند اما تحریم ها نیز باقی بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، شهباز حسن‌ پور‌ بیگلری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به گفتار درمانی اروپایی ها در زمینه لغو تحریم ها،گفت: بعد از بدعهدی آمریکا و خروج از برجام، اروپایی­‌ها نیز در عمل به تعهدات خود ناتوان بوده و تاکنون فقط به حمایت­‌های لفظی از برجام بسنده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: اروپایی­‌ها باید به تعهداتی که طبق برجام پذیرفته­‌اند، عمل کنند و منافع ما را از این توافق تأمین کنند، اما مشکل اصلی از جایی شروع می شود که اروپایی ها قصد دارند با اتخاذ موضع گیری های سیاسی ایران را در برجام نگه دارند اما تحریم ها نیز باقی بماند.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره «خنثی‌سازی تحریم‌ها و غلبه بر آنها» و «رفع تحریم»، مطرح کرد: راه مذاکره را سالها پیمودیم و حالا باید از این فرصت تحریم‌ها برای جهش تولید و قطع وابستگی به نفت با تکیه بر ظرفیت جوانان و نخبگان و ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

,

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اروپایی ها با سیاست های آمریکا علیه کشورمان همسو هستند؛ اما در گفتمانشان از مخالف خود با تحریم ها سخن می گویند.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر استقلال موشکی کشور ،مطرح کرد:همانطور که رهبری معظم فرمودند اروپا نباید بر توان موشکی ما دخالت کند در حالی که در همه امور منطقه دخالت می کنند؛ آمریکایی ها رژیم های نامشروع را به تسلیحات اتمی مجهز می کنند، به کشورهای منطقه انواع سلاح های غیرمتعارف را می فروشند و به راحتی نسبت به فعالیت های مشکوک هسته ای برخی کشورها چشم پوشی می کنند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: اتخاذ موضع گیری های سیاسی برای عدم همراهی با تحریم های آمریکا از سوی اروپا کافی نیست و این کشورها باید راهکارهای عملی برای خنثی سازی محدودیت ها علیه ایران ارائه کنند.

,

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر پتانسیل‌های درونی و توان داخلی می‌تواند با انفعال اروپایی‌ها در برجام مقابله کند؛ هرچند امیدی هم به سرنوشت برجام نداشته باشد.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان تصریح کرد: در زمینه برجام باید اصل عدم اعتماد به غرب را مدنظر داشته باشیم و از موضع عزت و اقتدار منافع ملی را دنبال کنیم، فراموش نکنیم راهبرد نهایی ما اتکا بر توانمندی های داخلی است.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه