اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس:

یارانه کالاهای اساسی ماه آینده پرداخت می شود/ چالش جدی نبود آمار دقیق از محرومان در طرح‌های معیشتی

یارانه کالاهای اساسی ماه آینده پرداخت می شود/ چالش جدی نبود آمار دقیق از محرومان در طرح‌های معیشتی
محبی با اعلام اینکه دی‌ماه زمان آغاز پرداخت یارانه کالاهای اساسی خواهد بود گفت: عدم وجود بانک اطلاعاتی کامل در خصوص محرومان باعث ایجاد مشکلاتی در طرح‌های کمک معیشتی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه پرداخت یارانه معیشتی کالاهای اساسی از دی‌ماه شروع می‌شود افزود: یکی از مشکلاتی که هم اکنون کشور درگیر آن است نبود داده‌ها و اطلاعات دقیق از تعداد محرومان جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از افراد در کشور وجود دارند که علی‌رغم نداشتن هیچ محل درآمد ثابتی در هیچ‌کدام از سازمان‌های حمایتی نیز ثبت نیستند افزود: برخی از این افراد حتی از دریافت یارانه و سهام عدالت هم محروم هستند و به دلیل عدم شناخت و اطلاعات کافی توان ثبت‌نام مجدد هم برای دریافت ندارند.

,

احتمال ثبت نام مجدد سهام عدالت برای بازماندگان

, احتمال ثبت نام مجدد سهام عدالت برای بازماندگان, احتمال ثبت نام مجدد سهام عدالت برای بازماندگان,

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس به دنبال ایجاد راهکاری برای ثبت‌نام مجدد سهام عدالت برای بازماندگان هستیم افزود: پیشنهاد‌هایی از سوی مجلس به کمیسیون‌های تخصصی ارائه‌شده که پس از بررسی در خصوص ضمانت اجرایی آن به صحن خواهد آمد.

,

محبی در ادامه بابیان اینکه مجلس با اقدام و عزم جدی در پی کاهش مشکلات معیشتی طرح یارانه کالاهای اساسی را مطرح و تصویب کرد افزود: متأسفانه دولت در حالی عنوان می‌کند که بودجه لازم برای این طرح را ندارد؛ به‌یک‌باره طرح یارانه 100 هزارتومانی را برای 30 میلیون نفر از افراد کلید می‌زند.

,

وی همچنین به ادامه روند اجرای طرح یارانه کالاهای اساسی در مجلس ارائه کرد و تصریح کرد: در صورتی که مشکل خاص و کارشکنی در این طرح ایجاد نشود دی‌ماه زمان آغاز روند اجرای است طرح خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه