اخبار داغ

جاه طلبی کودک ۶ ساله ایرلندی باعث تحریک ناسا شد

جاه طلبی کودک ۶ ساله ایرلندی باعث تحریک ناسا شد
پسربچه ۶ ساله ایرلندی که با گفتن آرزوها و رویاهایش برای ملحق شدن به ماموریت فضایی، بینندگان تلویزیونی را تحت تأثیر قرار داده بود؛ اکنون مورد توجه ناسا قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "تیتریک" به نقل از بی بی سی؛ پسربچه ی ۶ ساله ایرلندی که با گفتن آرزوها و رویاهایش برای ملحق شدن به ماموریت فضایی، بینندگان تلویزیونی را تحت تأثیر قرار داده بود؛ اکنون مورد توجه ناسا قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, بی بی سی,

ادام کینگ در برنامه تلویزیونی(اسباب بازی دیر،دیر)روز جمعه، از امید های خود در آینده برای کار کردن در کنترل ماموریت های فضایی صحبت کرد.

, ادام کینگ در برنامه تلویزیونی(اسباب بازی دیر،دیر)روز جمعه، از امید های خود در آینده برای کار کردن در کنترل ماموریت های فضایی صحبت کرد.,

این دانش آموز معلول از طرف فضانوردان برجسته و آژانس های فضایی امریکا و اروپا پیام های حمایتی دریافت کرد.

, این دانش آموز معلول از طرف فضانوردان برجسته و آژانس های فضایی امریکا و اروپا پیام های حمایتی دریافت کرد.,

ناسا در توئیتر خود نوشت: قلب مهربان و روحیه  ماجروجویی این کودک ما را منقلب کرده است، در ناسا فضایی برای همگان وجود دارد و ما می توانیم منتظر باشیم تا هر موقع او اماده بود، از او استقبال کنیم.

, ناسا در توئیتر خود نوشت: قلب مهربان و روحیه  ماجروجویی این کودک ما را منقلب کرده است، در ناسا فضایی برای همگان وجود دارد و ما می توانیم منتظر باشیم تا هر موقع او اماده بود، از او استقبال کنیم.,

ادام کینگ در طولانی ترین برنامه کریسمس ایرلند از میان نوجوانان زیادی انتخاب شد.

, ادام کینگ در طولانی ترین برنامه کریسمس ایرلند از میان نوجوانان زیادی انتخاب شد.,

برنامه تلویزیونی(اسباب بازی دیر،دیر)سنت سالیانه ای است که بچه ها در آن مهمان هستند تا اخرین اسباب بازی ها را مورد آزمایش قرار دهند. معمولا بچه ها نظرات خود را صادقانه اعلام می کنند.

, برنامه تلویزیونی(اسباب بازی دیر،دیر)سنت سالیانه ای است که بچه ها در آن مهمان هستند تا اخرین اسباب بازی ها را مورد آزمایش قرار دهند. معمولا بچه ها نظرات خود را صادقانه اعلام می کنند.,

در حالی که میزبان آماده می شود تا خود را با موشک مقوایی مخصوص  ساخته شده به فضا پرتاب کند ، با ارائه دستورالعمل هایی ، مهارت های خود را نشان داد. وقتی توبریدی مجری برنامه  از مهمان جوان خود خواست تا برای آزمایش میکروفون تا سه بشمارد ، آدام تأکید کرد: "نه ، این شمارش معکوس واقعی نیست - از 12 شروع کن".

, در حالی که میزبان آماده می شود تا خود را با موشک مقوایی مخصوص  ساخته شده به فضا پرتاب کند ، با ارائه دستورالعمل هایی ، مهارت های خود را نشان داد. وقتی توبریدی مجری برنامه  از مهمان جوان خود خواست تا برای آزمایش میکروفون تا سه بشمارد ، آدام تأکید کرد: "نه ، این شمارش معکوس واقعی نیست - از 12 شروع کن".,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه