اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان:

این شهادت ها مسیر حرکت انقلاب را تقویت می کند

این شهادت ها مسیر حرکت انقلاب را تقویت می کند
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت:ما ارزشی برای بایدن و ترامپ هر کدام از این گروه ها که حاکمیت را در دست می گیرند قائل نیستیم هر دو آنها هدفشان شکست ایران در برجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با شهادت فخری زاده دانشمند هسته ای اظهار کرد:  مقام معظم رهبری اخیرا در فرمایشات خود فرمودند: در آینده ای نزدیک نابودی اسرائیل را به فضل خدا به دست جوانان پرشور و سلحشور جبهه مقاومت جشن خواهیم گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: این حرکت دشمن یک حرکت مزبوحانه است و زمانی که از همه طرف مستاصل می شود دست به ترور شخصیت هایی می زند  که برای پیشرفت کشور و ملل مستعضف جهان به خصوص جبهه مقاومت کار و تلاش می کنند.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در آینده جواب سختی به آنان خواهد، افزود: بالاترین هدف کشور ایران نابودی  رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: این ترورها باعث می شود تا مردم جهان بیشتر به ضعف و ناتوانی اسرائیل پی ببرند، و این رژیم غاصب بداند جوانان ایران با این عمل مزبوحانه با انگیزه تر شده و اینگونه سنگرها  را پرتر می کنند.

,

وی تصریح کرد: هیچگاه این ترورها باعث سد یا کند شدن مسیر و هدف کشور ایران نشد بلکه باعث شد تا آن مسیر قوی تر پیش رود.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، در رابطه با مذاکره با دشمن اذعان کرد: ما ارزشی برای بایدن و ترامپ هر کدام از این گروه ها که حاکمیت را در دست می گیرند قائل نیستیم هر دو آنها هدفشان شکست ایران در برجام است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: هر کس به اینها دل خوش کند حتما ضرر خواهد کرد و کشور ایران راه خود را در راستای عدالت خواهی و استقلال ادامه خواهد داد و برایش مهم نیست که در آمریکا چه اتفاقی رخ می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه